Thailand

nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker. nu börjar resfebern komma. känns lite konstigt och lite overkligt men jäätte spännande :) sprutan i morgon känns mindre spännande. har ingen större lust alls faktiskt. jag tycker inte om sprutor... men man vill ju inte bli sjuk heller.
Den här jävla julia som ja bor med har fått mig att fastna för jävla skit paradise hotell..  fast det är jävligt kul att det har kommit in en rival. en rival som är strippa. haha äntligen händer det nånting i det där skit programmet. Fan det hade varit kul att lära sig strippa. och jag vet någon som verkligen hade gillat det :) det måste ändå va en jävligt bra träning. ska lura med mig julia så att vi kan lära oss och göra våra pojkar nöjda :) antingen det eller afrikansk dans, det ska oxå vara jävligt bra träning. och så ska det vara kul oxå! träningen kommer iallafall igång efter thailand.

på onsdag kommer mina bästaste emelie hit o ska vara hundvakt åt min bebis eftersom julia jobbar hela dagen. Stackare! jag måste oxå börja söka nytt jobb nu. vill ha ett jobb i stockholm  gärna i närheten av lidingö så att de inte blir så lång resväg.  men samtidigt ska ju körkortet tas nu oxå. fan de är mycket på en och samma gång! men det kommer vara skönt när allting är klart.

och tack linda för att du är min andra trogna läsare :) kärlek till dej!

nää nu blir det promis med linda innan csi börjar!


-Janine-


Kommentarer
Postat av: julia

hahahaha jävla mig =P du kan va jävla dig ;)

de e bra, bara o inse ;) O tack vare dig äre ju ännu mera intressant att se på skit programmet =P hahah <3

så skruttis, försöker få tag på dig NU- VAKNA ! ;)

sprutan kommer gå kanoners :) haha fast kanske tur jag inte e med, jag skulle inte vart så mkt till stöd =P ;) Men finns med i tanken ;) puss o kram!

2010-01-05 @ 08:42:27
URL: http://jagiurochskur.blogg.se/
Postat av: julia

måste ba skriva igen, din musik fanskap skrämmer ihjäl mig varje gång jag går in på din blogg på jobbet =P haha men de e bra också, kan lyssna lite när ja har breake : )<3 loooooooove

2010-01-05 @ 08:44:35
URL: http://jagiurochskur.blogg.se/
Postat av: Löken

hur gick det med träningen då ? ;)

2010-09-01 @ 15:26:29
URL: http://empaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0