13 timmar!

om 13 timmar sitter jag på ett flyg till thailand! 11 timmar ska vi sitta på flyget. vi har laddat upp med spel och böcker till en förbannelse, men ja planerar att försöka sova hela resan. Så vi gör ett ganska jobbigt försök att dygna. men ögonen börjar ge vika nu. riktigt jobbigt. men vi kom på en briljant ide, jo vi har tvättstugan. tjohoo :) sen ska det packas om. sen att ja inte erkänner att ja har packat upp och ner igen säkert 5 gånger redan. lite beslut ångest om vad ja ska ha med mig. men det löser sig! det måste ju finnas plats för lite shopping och. mm vad jag längtar nu :) men jag kommer sakna min bebis grisen, hon har inte varit så glad på mig idag. hon förstår att mamma ska iväg utan henne. hon satte sig demonstrativt i väskan när jag packade och tyckte att hon skulle få följa med, sen sprang hon och hämtade sin boll och la sig ner i väskan ingen. som att nu mamma är jag redo, nu har jag bollen med mig, nu kan vi åka. ooh min bebis ja saknar dig redan. men ja har lagt upp en fin plan :) oroa dej inte. jag ska hitta ett internet cafe me webcam så att vi kan se på varandra. eller jag på dej i allafall :) o julia tack du är bästaste som finns i mitt liv nu! du betyder mest för mig just nu! om jag inte hinner skriva mer så önskar jag dej all lycka när mannen kommer hem. du har väntat tillräckligt länge nu! Älskar dej massor! puss o kärlek!


-Janine-


Kommentarer
Postat av: j

aww mitt hjärta <3 <3 <3 du betyder allt för mig! saknar dig så förfärligt!!

har klippt av mig håret nu också btw ;) kort kort, aldrig haft saå kort! :P ;) kom hem nu!!!! vi saknar dig alla! diva hälsar pussar o kramar från alla oss tokar här hemma;) loooooooove you!

2010-01-11 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0