jag är sämt...

.. aah jag är fan det. jag är sämst på att ringa min underbara bästaste julia... mitt allt!(eller delad plats med bebis) jag saknar henne och min bebis massor och jag håller på att ruttna på den här ön nu.. men det sjuka är att ja sover nästan hela tiden när jag är ledig.. eller så händer det nånting annat som gör att ja har svårt att prata. usch fy pch skäms på mig! just nu vill jag bara att dom kommer ut hit på fredag när jag är ledig :) just nu är det så jävla seg på jobbet igår kväll hade jag en sittning kl 7 på 6 personer och så fick jag ett dropp på 5 grabbar.. så på dagen passade jag på att åka till forum o shoppa lite.. så nu kommer min fru att strypa mig.. haha men de blev bara 2 par skor.. fast en väst o 2 mössor oxå, en rosa tunika sen var det säkert nått litet krimskrams :) nu ska man snart stämpla in igen usch har ingen som helst lust att jobba idag men måste man så måste man..






mina nya skor
nya västen :) och en av mössorna!
Martin i ryssmössan
min bebis!
solnedgången på vägen ut!
min underbara!


-Janine-


Kommentarer
Postat av: frugan

hahaha älskling! SKÄMS PÅ DEJ! Nu åker soffan, pang bums, ikväll åker den ner i soprummet=P

Men men, de e okej, men du vet vad som väntar, en stor ränsning näru kommer hem, muhaha;) hihi saknar dej enormt!!!! skulle vara underbart komma ut i helgen, men ser lite mörkt ut nu:( men får pratas mer om det ikväll/imorrn! älskar dej, min underbaraste underbara! you rock! Puss o krsam!

2009-09-29 @ 19:24:43
URL: http://jagiurochskur.blogg.se/
Postat av: linda

hej gumman.. hur mår du? det var så länge sen nu.. vi får ju inte tappa bort varann ju! puss

2009-09-29 @ 20:07:54
Postat av: Pluffs

Nu börjar jag bli lite lätt irriterad på dig, för nu har jag försökt få tag i dig i typ 1 hel vecka utan att du ens har ringat tillbaka eller skickat ett ynka sms, Skäms på dig. Snart säger jag upp mig från dig!!.. :(

2009-09-29 @ 21:04:29
Postat av: julia

en av mina älsklingar, alltså DU, kommer äntligen hem:D :D :D bara 75 dagar kvar tills men andra älskling kommer nu:D :D hihi, gah vad jag saknat dig:D <3 ses om 10 timmar<3 pussssssssssslove

2009-10-06 @ 11:26:28
URL: http://jagiurochskur.blogg.se/
Postat av: julia

hörru du är utmanad;) PUSSS

2009-10-19 @ 23:16:42
URL: http://jagiurochskur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0