denna skulle jag ha behövt igår :)

Jag ska bli smart och rolig ikväll Jag ska bli glad och pratig ikväll Jag ska bli vass och trevlig ikväll Jag ska bli skön och galen ikväll Smart och rolig Jag ska bli soft och mysig ikväll Jag ska bli fin och härlig ikväll Jag ska bli lös och dansig ikväll Jag ska bli grym och glammig ikväll Smart och rolig Jag ska bli hård och farlig ikväll Jag ska bli mjuk och öppen ikväll Jag ska bli smal och mystisk ikväll Jag ska bli fräsch och funkig ikväll Smart och rolig, smart och rolig. Jag ska bli skarp och hyllad ikväll Jag ska bli snygg och spanad ikväll Jag ska bli kysst och hånglad ikväll Jag ska bli tuff och älskad ikväll Smart och rolig, smart och rolig, ikväll..

tack för en trevlig kväll igår fru och dotter kärlek till er båda :)

Kommentarer
Postat av: nicke

haha tycker den där texten e helt klockren!

Väldigt topzig!

2009-09-11 @ 15:17:40
URL: http://fwyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0