Roligast hittills

när jag och bebis skulle ta våran morgon promenad i morse så var hissen full med lappar på klagomål.. för en om våra kära grannar som har fest konstant... den som satte upp lappen vill ha fler som klagar på dom så att fastighets ägarna kan göra nånting åt det... för dom måste tydligen ha mer klagomål för att kunna gör nånting. men den roligaste lappen var en som klagade på att någon hade haft sex! haha nu får vi inte ens ha sex. fatta sjukt. tror att lappen säger mer så jag slänger upp den så kan ni oxå få ett gott skratt!

Jag bara hoppas att dom kör hårdare och högre ikväll så att alla avundsjuka grannar kan sitta där och vara ännu mer avundsjuka för att dom inte får till det!

you go neighbors!

keep up the good work!

puss o kram!

 

-Janine-

 


 


Kommentarer
Postat av: jullan

hahahahaha jag DÖR av garv;) måste lägga upp på min blogg också, hahahahaha ;)vårat hus e ju lite skumt:P

2009-10-28 @ 15:26:37
URL: http://jagiurochskur.blogg.se/
Postat av: jullan

hahahahahaha ja, tycker vi borde skriva dit något med- bara för att ni inte får nått?

eller, - förlåt, jag invingde min nya leksak....

hahahahaha =P ;) =P puss love <3

2009-10-28 @ 16:24:28
URL: http://jagiurochskur.blogg.se/
Postat av: Anonym



Du är allt

lite till och sen

det där mittemellan

du är kärlek du är lycka

du är skratt och

mycket mer där till.

Du vet precis vad jag tänker

och vad jag känner.

När jag förlorar hoppet

Så finner du det åt mig.

När jag tror att allt är skit

Fixar du det åt mig.

Och när jag behöver dig som mest

Så står du alltid där

Före alla andra...

2009-11-08 @ 05:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0