Diet helvete!

fy fan vad jag är trött just nu... och på fruktansvärt dåligt humör.. vill bara sova och vakna om 13 dagar då den här jävla diet helvetet e slut... fan ja e så irriterad just nu.. varför har jag gett mig in på det här? frågar är oxå är det värt att ja ska vara sur o grinig ett par dagar för att gå ner några kilon? för vems skull gör jag det egentligen min eller nån annans? tänk om ja inte ens går ner några kilon.. nää fy fan va grinig jag är!  JAG VILL HA SOCKER! ge mig en socker chock.. fan ja får inte ens dricka mjölk! inge mjölk i kaffet o inget gott över huvud taget!  idag har jag fått äta 3 dl yoghurt o 10 skivor skinka till lunch och en biff till middag.. och en svart kopp kaffe till frukost.. det ända ja har att se fram emot den här veckan är att ja kanske kanske får tattuera mig på onsdag... så då kanske den äntligen blir klar... hoppas hoppas! idag fixade Nicklas min dator! äntligen funkar den som den ska iallafall! men ett nytt operativ system som tydligen ska vara jätte bra.. det är bara jag som måste lära mig det.. nu måste ja fixa installationen till muspekaren sov gott så hörs vi!

-Janine-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0