Dag tre!

Dag tre av dieten avklarad.. nu är det alltså bara 10 dagar kvar... det som är lite konstigt är att jag är mätt men har ett socker begär just nu som heter duga... min kropp skriker efter socker eller nått onyttigt... det är konstigt det dära. bara för att man inte får så vill man! eller så är det för mig i alla fall.. allt jag inte får göra vill jag göra. som just nu är ätt äta lite choklad.. jag hade kunnat dö för ett glas oboy just nu.. men icke! ja ska fan klara mig o vara duktig! o nu ska ja dricka vatten o kolla cold case innan det blir sängen.



-Janine-



Kommentarer
Postat av: julia

du som kämpade så tappert:) stolt över dig iaf:D

Vet du roligaste av allt, tjuvläste lite ditt brev imorse, såg att du jämt skulle äta nyttigt nu... och bredvid brevet stod en står macdonaldspåse;) Muhahaha vad jag skrattade ;) ;P PUss älskar dig världens bästa <3

2009-10-28 @ 16:49:22
URL: http://jagiurochskur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0