Hon är den finaste människan ja någon sin mött...

...Hon är världen mest underbaraste människa... nää hon är inte bara världens vackraste hon är nog universums vackraste, utan att överdriva! Hon har den finaste själen av alla som någonsin har satt sin fot på denna skit värld... denna underbara människa är den starkaste varelse som finns, hon är det finaste jag vet! Hon är min idol, hon är min förebild, hon är allt jag någonsin har velat vara. Hon är snäll, givmild och har en super härlig personlighet! hon har helt enkelt alla goda enskaper man hitta i sig. Men varför är då världen så fruktansvärt orättvis? varför just denna människa?  Varför försöker man ta denna underbara människa ifrån oss? är hon för bra? är hon för snäll? snälla kan någon tala om det för mig? de här är inte okej längre! jag skulle göra precis vad som helst nu för att allt ska bli bra igen.

Du är det finaste jag vet,
Du är det dyraste i världen.
du är som stjärnorna,som vindarna,
som vågorna, som fåglarna,
som blommorna på marken.

Du är min ledstjärna och vän,
du är min tro, mitt hopp, min kärlek.
Du är mitt blod, och mina lungor,
mina ögon, mina skuldror, mina händer och mitt hjärta.
Friheten är ditt vackra namn, vänskapen är din stolta moder,
rättvisan är din broder, friden är din syster,
kampen är din fader framtiden ditt ansvar.

Ja du är det finaste jag vet,
du är det dyraste i världen.
du är som, stjärnorna som, vindarna som,
vågorna som, fåglarna som, blommorna på marken.
-Janine-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0