onödig fakta...



Du heter:
Sandra
Smeknamn: Klingis
Låt som när du är ledsen sörjer till: Nån som får mig glad igen
Beroende av: Kaffe och Cigg
Vem behöver du mest just nu: Mamma och Diva
Vad tror folk om dig? Det skiter jag i! Folk får tro va dom vill!
Stämmer det? haha va svarar man på det. jag är snäll :)
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och min rumpa
Vad säger du för att imponera på någon? Gör väl nått galet party trick
Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv
Brukar du skratta för dig själv? haha ja ingen annan gör ju der :p
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Du är jävligt snygg Sandra, jag vill kyssa dej :p
Var bor du? Liidingö
Trivs du där: Inte för tillfället nej
Äger du några converse: Ja! ett bar ljus blå
Sprit, cider, vin eller öl: Vin
Brukar du bli för full: Nej det är sällan
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk i mot något: konserveringsmedel och bananer
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Bra utbildning och mer pengar
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer men oftast Sandra eller halloj
Vem ringde du senast? Mammsen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi ses hos mormor kl 17
Antal timmar sömn inatt: 7h 30 min
Sov du ensam: Ja! Fast ja hade julia på soffan :)
Brukar du komma i tid: Oftast
När mår du bra: När dom jag bryr mig om har det bra och när ja får mysa me min Diva
När blev du fotad senast: Igår och det är inte smickrande bilder :)
Hur känner du dig nu: Trött och mätt efter mormors goda mat!
Vanligaste färg på dina kläder: Just nu är det svart
Vad tycker du om fötter: Usch
Vad saknar du: Pengar och någon att krama på
Hade du en bra kväll igår: Först väldigt kall sen blev den trevlig
Favorit dryck på morgonen: Kaffe och oboy
Rakar du benen: haha va är de för fråga... klart jag gör!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på men oftast 22:00-00:00
Är du blyg? Nej men jag var när jag var liten
Sysslar du med någon idrott: Nej inte längre spelade handboll förut
Vill du hellre ha mail än brev: Beror på vad som ska skickas
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja annars får han väl gå förbi engång till ;)
Har du spytt offentligt: Ja! usch sånt är inte kul
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle nog runka haha
Är du nöjd med ditt liv: Det gåt i perioder just nu är det okej
Är du bortskämd: Nej det är jag inte
Vad gör du i morgon: Imorgon ska jag städa och försöka måla
Vad är det värsta du vet? Falskhet,lögner och bananer
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?Just nu inga eftersom jag inte har några
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen, min mamma och mormor är mina förebilder
Vad längtar du till? Ett riktigt jobb och att få vara riktigt kär
Har du bra vänner och äkta vänskap? Mina vänner är dom bästa men kan ha! love you!
Vad använder du för shampoo?Goldwell
Vad är det finaste du fått? Svårt hmm saker som har kommit från hjärtat är ju alltid finast
En speciell dag du minns: När jag träffade kusinerna för första gången kanske, det var läskigt!
Hur gammal är du: 22
Tycker du om någon just nu: Ja kanske, jag är lite osäker just nu
Om fem månader: Har jag ett bra jobb och har flyttat och förhoppningsvis någon att krama på :)
 Du samlar på: Damm kanske, nää samlar inte på nått
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Julia
Gillar du golf: Moderat bandy är inget för mig
Vilken tid gick du upp idag: 12
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja och den var underbart skön!
Har du strumpor på dig nu: haha nej eftersom jag är nyduschad
Är det okej att gråta: De är klart det är okej, men jag gör det sällan
När grät du senast: 3 veckor sen tror jag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala mina skulder och resa
Bär du glasögon eller linser: Nej men de hade varit coolt me färgade linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Inte tidigare än 10:00
Har du piercing: Ja 2 stycken!
Har du tatuering: ja även där har jag 2. men det kommer mera :)
Vill du gifta dig: Ja kanske
Vill du ha barn: Ja jag vill ha massa bebisar
Solar du ofta: Nej men det händer
Är du bra på att laga mat: Ja måste nog säga att jag är det :) och det är ju kul
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Inte alls
Är du musikalisk? Dom säger det
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller oboy
Vilken är din favoritglass: Hmm äter inte glass får så ont i magen då
Tror du på ett liv efter döden: Nej
Tycker du om sushi: Bland det bästa jag vet
Vad äter du helst när du ser på film: Kollar sällan film men i sånt fall blir d popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nej min tandläkare är snäll
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls människa men försöker bli morgon människa
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har väl alla
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Ja men jag har lovat att försöka sluta
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag me Diva, sen små träning hemma
Senaste låt du hörde: Var ligger landet där man böjer bananerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0