That's It, I Quit, I'm Movin' On...

... det är ungefär så det känns i mitt liv just nu fast på ett positivt sätt.. känns som att jag är fri på något sätt att ja äntligen kan göra som jag vill och träffa vem jag vill.. känns som en sten har lättat från mitt hjärta... vaknade i morse med ett leende på läpparna. sen kan de ju ha varit för att min syster sov hos mig inatt.. omständigheterna kanske inte var dom bästa men det var mysigt att ha henne här i allafall... hon var me om en liten moppe olycka igår vilket inte var så kul.. hennes bromsar pajade på moppen så hon kunde inte stanna så hon var tvungen att slänga sig på marken i alldeles för hög fart än vad moppen en får gå i men det är en annan femma.. hoppas bara att knät inte pajjade nu.. i somras var det d andra knät men de går över hoppas vi :) men idag har jag iallafall varit ute o gått me kalle, haha han e rolig han ibland.. vi ska iallafall äta tjockpanka någon dag i veckan.. haha fattar inte hur man kan vara så frälst i tjockpanka men tydligen så kan man det... i morgon kommer madde plutt o ska sova här så jag har köpt hem massa gottis vi kan ha i morgon när vi ska mysa :) idag har ja inte så mkt mer att skriva idag.. ska fortsätta kolla vidare på beck sen blir det en promis me grisen för att sen sova :) puss så länge

-Janine-



Kommentarer
Postat av: duvet

känns kul att veta att man är orsaken till all skit, som om jag hindrat dig från massa saker :S



kefft

2009-03-22 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0