tävling?

nu ska ja föklara engång för alla att detta inte är en tävling utan bara jävligt kul att någon känner sig hotad av något som för mig är en vänskap mellan mig och mitt ex.. för det är vad det är.. en vänskap.. känslorna är borta! det har dom varit länge! men den här personen betyder väldigt mycket för mig eftersom ja gick igenom än väldigt jobbig period med honom! och jag vill bara kunna ringa o prata me honom o typ ingenting utan att få skit för det sen av någon som tror att ja ska sno honom i från denna! hade jag velat ha honom tillbaka hade ja gått tillbaka för länge sen! så jag är ledsen om ja fick det att låta som om det våre en tävling för så är inte fallat.. eller tävlingen skulle väl i sånt fall vara att få prata me honom när ja vill utan att det ska vara massa skit bakom det hela!

-Janine-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0