Tack...

...för engångs skull tänkte jag inte gnälla o vara grinig utan ja tänkte istället tacka alla som ligger mig varmt om hjärtat just nu... ja satt idag med min mamma o diskuterade att livet är fruktansvärt orättvist och alldeles för kort för att sitta o vara grinig. tänk istället att detta kanske är din sista dag på jorden... eller kanske någon som du tycker väldigt mycket oms sista dag. men vet aldrig vad som händer, man behöver inte vara sjuk för att faktiskt försvinna från jorden. räcker tyvärr men faktiskt bara med att vara på fel plats vid fel tillfälle, aah precis vad som helst kan faktiskt hände en.. så ja tänkte ta detta tillfälle i akt o tacka alla underbara som finns i mitt liv.. alla fina människor som inte bråkar på mig... dom som jag vet alltid kommer stå bakom mig, vad som än händer, vad jag än gör.

Linda: du min underbara älskade. jag är så underbart glad att ja träffade dig i matsalen på riddarfjärden jävla skit gymnasium. tror faktiskt inte att ja skulle klara av att vara i skolan om du inte var där med mig! du fick timmarna bli till dagar o sen hade vi klarat av 1 år sen hoppsan var det 2 år sen var ju ja för tuff för att gå klart skolan, men du fina du du var så duktigt o gick klart... så stolt över dej! du har följt med mig mellan bravader o pojkvänsbyte... o du gumman bensinen blir till avgaser :) så söt.

Bettan: apoteket! haha behöver jag säga mer? du är min pluffs o jag är din knubbis. kommer alltid vara oskiljaktiga. du är som ett plåster.. du sitter där för att ja behöver dej där.. o det gör jävligt ont att dra bort dej. men jag hoppas att jag aldrig ALDRIG behöver dra bort dej! brevet ja fick nyår/födelsedag var det finnaste jag någonsin har fått. och jag vet att du och jag kommer vara vänner livet ut även om vi skulle flytta till varsin sida av jordklotet.

Lövski Pövski: lovvan lovvan lovvan.. va ska ja säga.. jag saknar dej! KOM HEM! du har ju varit me sen begynnelsens tid... haha dagis. både portarna mittemot varandra när ja både hos pappa.. o vi tycke tydlige inte om varandra så mycket då eftersom vi tyckte om samma kille. men man ska ju aldrig bråka över samma kille.. haha tack för våra underbara somrar med milkshake godis o sex and the city.. vårt hemliga sola topless ställe haha :) hoppas vi får många mer sådana sommrar.. ser fram emot att sitta o prata minnen me dej om 100 år.

Jonny: underbara jonny.. är inte du det bästa som finns så säg! är vi uppe i 7 eller 8 år nu? fan tiden går fort när man har roligt.. jag saknar dej! ja vill leka me dej igen.. åka o göra ingenting alls eller göra det vi är bäst på.. fira midsommar, jul eller hmm kräftskivor haha på landet igen.. du vet att du är hela släktens drömkille.. men vänta bara nu är det inte många år kvar tills vi gifter oss :p haha nää skämt åsido. du är den bästa killkompisen en liten sandra kan ha! älskar dej! tack för att du finns för mig!

Mamma: skulle kunna tack dej för hur mycket som helst men ja tänkte mest bara tacka för att du har stått ut me mig alla dessa år.. kan inte vart lätt att ha o göra me mig.. tack för att du alltid finns för mig.. för att du litar på mig! för att jag alltid kan berätta allt för dej utan att du dömer mig.. för att du alltid stöttar mina beslut även om du vet att det kanske inte är det bästa valet.. och tack för att jag får lära mig mina egna läxor.. att jag får avgöra vad som är rätt och fel i mina ögon. och tack för att du inte tjatar på mig om vad ja ska göra o inte göra. tack mamma! ja kunde inte ha en bättre mamma!

Mormor:
tack världens bästa mormor för att du finns! tack för att du alltid ställer upp! tack för att du är den du är.. jag vet att ja kanske inte alltid har gjort dom bästa valen i mitt liv, men ändå har du alltid stöttat mig. du är fan den bästa mormorn som finns!

Emelie: du är ett jävla mongo ibland.. eller alltid faktiskt! du lyssnar inte på någon o du går din egen väg.. men ja vill tacka för alla mysiga stunder som man faktiskt får me dej, även om det kanske inte är mer än en gång om året så finns dom faktiskt där ibland. tex när vi har legat i din säng o kollat film o bara myst. eller när vi har suttit o pratat även om du inte säger så mycket vettigt alla gånger så kan det vara trevligt att prata me dej då! ja har väl kanske inte alltid varit den bästa syster så det vill jag be om ursäkt för! men vi får väl bättra på oss helt enkelt!

Madeleine: min lilla plutt skrutt! tack för att du tycker så mycket om mig! och för att du blir så glad när ja kommer o hälsar på eller när du hälsar på mig! du är mitt lilla charmtroll! bara väntar till du blir stor så att man kan göra massa bus!

Diva: mitt underbara monster. vet inte någon som gör mig så glad som du! är så glad att ja såg dej där med alla dina syskon och att du nu är hos mig! du är så mysig när du sover med mig, pussar på mig och bara finns där hela tiden!

Pappa: du har väl varit ett svin nästan hela min uppväxt... och fanns inte där när jag var liten! men jag är tacksam att du valde den nyktra vägen och att du höll dej nykter! ja tackar dej för att du valde att göra någonting med ditt liv! jag är stolt över hur långt du har kommit i din förändring. och jag tackar dej även för att du iallafall försöker lite att vara min pappa igen! hoppas och håller tummarna att det bara blir bättre. stå på dej pappa! jag vill vara din dotter igen.. och jag hoppas att du vill vara min pappa igen!

Karin: min braiga sponsor.. vet inte hur du har lyckats få mig att tänka om, men det har du.. du har lyckats få mig att se gladare på livet.. fått mig att inse att jag går före allt annat.. vad än folk säger o tycker så ska jag skita i det, om det inte känns rätt för mig... fått mig att börja förstå vilka som vill mig väl o vilka som inte vill det.. och ja ska inte göra någonting jag inte vill, någonting jag inte mår bra av.. det är tufft men om jag ska må bra så måste jag! och jag är otroligt tacksam för att du har fått mig att inse att jag måste jobba med mig själv nu o lägga alla som inte göra mig glad åt sidan ett tag! du har fått mig att våga ta fram känslor jag inte har vågat ta fram innan!

Robin:
kusin vitamin! vart ska jag börja? hmm tack för att du hittade mig! tack för att du vågade träffa mig! och tack för att du accepterade mig för den jag är.. och tack för att du är som jag! hoppas vi får många roliga år :)

Faster: tack för att du finns! och tack för att du tog emot mig med öppna armar. och välkomnade mig till eran familj som en familje medlem!

Cina
: nu kommer jag till den jobbigaste delen.. ja vill tacka dej för att du är en klippa. att du alltid har funnits för folk i din omgivning. att du är en underbar människa. jag är så arg på den sjukdomen som kommer o försöker ta dej ifrån oss. den ska inte lyckas.. för vad gör jag utan dej? vem ska göra mig fin i håret? vem ska ja komma o bara prata av mig me efter skolan? du är den finaste människan på jorden. hade inte spelat någon roll om du så hade satt på dej en svart soppsäck och o ett par trasiga tofflor så hade du fortfarande varit den vackraste varelse jag vet iallafall.. när ja var liten var du min absoluta favorit! ja vill bli som du när jag var stor... för du var alltid så snäll och glad och alltid skit snygg! jag vill bara tacka för att du finns o alla bra år och alla fina stunder jag fick ha me dej

Julia
: mitt lilla stjärn skott! kom in i mitt liv som en kanon kulla o bara gjorde mig glad ett tag! har aldrig träffa någon om har kompletterat mig så bra. tyvärr blev det bara en månad tillsammans men det var en väldigt bra månad..  tack för denna månad du är guld!

Nicklas
: tack för att du har ställt upp för mig som du har gjort. tack för den roliga tiden vi hade i skolan. och tack för att ja vet att ja kan ringa dej om jag behöver hjälp! och tack för att du är snäll när du inte bråkar på mig!



nu blev det för jobbigt! så ja måste ta en rök paus.. står du inte med är du inte bortglömd!

-Janine-



Kommentarer
Postat av: linda

åh min fina älskling! vad gulligt du har skrivit! ring mig! pussss

2009-03-13 @ 11:56:11
Postat av: pluffs

Åååhh baby! Fem miljoner varv runt jorden och tillbaka igen! Always and always Knubbis & pluffs

2009-03-16 @ 21:47:58
Postat av: Bettan

Åh Baby! Fem miljoner varv runt jorden och tillbaka igen! Always and always knubbis & pluffs <3

2009-03-16 @ 21:49:08
Postat av: jullebulle

tack du:D ja de blev en(nästan två) månader bara=( men mer ska de la bli förhoppningsvist!?!? dessa jeeekla tider bara=( broke like a mothafuck** men men, du e iaf underbar, betyder obeskrivligt mkt för mej! Tack för du e du! puss

2009-03-17 @ 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0