let the game begin...

någonting jag tycker är roligt är hur en person kan vara så hotad av lilla mig.. för att det är ju uppenbarligen så det ligger till.. sen att den tredje personen i det här dramat kanske ljuger för oss båda är tyvärr ingenting man kan rå för... säger bara ledsen stumpan men du är inne på mitt revir... att han inte kan vara ärlig mot dej o säga att ha inte vill ha någonting me dej o göra är tyvärr inte mitt fel.. men du får gärna fortsätta anklaga mig om du tror att detta är mitt fel.. om det får dej att känna dej bättre.. du är inte bättre än mig någonstans.. jag var där före och det kommer jag alltid ha varit.. och jag är en jävel på att jävlas... och måste jag fortsätta så göra jag gärna det! för nu börjar det bli kul haha.. tycker bara synd om dej när du är så patetisk och tror att jag ska sno honom från dej! så var inte fallet...  men vill du göra detta till en tävling säg bara till jag är på! men bli inte förvånad om du inte vinner.. just let me know! two can play this game bitch :)

-Janine-



Kommentarer
Postat av: dragmig

har ni kill tävling? jisses vad fjortis den bruden måste vara isf. Orka engagera sig ens.

2009-03-23 @ 16:44:02
Postat av: Angelina

Gud stackars dej. Det låter som att du har väldigt dåligt självförtroende. Du behöver inte tävla med någon som redan har vunnit. Sorry lilla gumman du får ta och hitta dig en ny prins!

För den här prinsen är upptagen!!!!!!!

2009-05-07 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0