forts..

... fortsättningen av kryssningen... som jag sa jag behövde verkligen komma bort ett tag och får man trevligt sällskap blir ju inte kvällen tråkigare direkt :) fredagen var det ju min stalker pär.. haha han var rolig han vart jag än var så lyckades han vara där max 10 min efter.. gömde jag mig längst bort på båten tro fan att han hittade mig... haha var väl inte planerat kanske och båten var ju inte jätte stor heller så att så konstigt var det kanske inte... man han var iallafall trevlig o så en trevlig dialekt haha.. lördagen bestod av väldigt trötta människor och även jag var trött men ja vaknade till vid 11 -12 ryket efter att showen hade varit.. o det inte allt för bra live bandet.. tråkigt de där när man har favorit låtar o någon ska göra sin egen version av låtarna o det inte alls låter som man tycker att dom ska göra.. fast se är ju jag väldigt kinking när det gäller mina favvo låtar.. men iallafall sandra bestämmer sig för att gå till baren o köpa kvällens första eller om det är andra drinken för kvällen ah skit samma spelar väl ingen roll i allafall om det så hade varit den femtioelfte drinken baren skulle jag till iallafall.. o där möte jag ola och joel.. varav ola vill bjuda på en drink när jag säger nej tack jag kan betala mig egen sprit lite spyddigt sådär som jag ofta blir på krogen.. men det slutar med att vi presenterar oss för att tidigare på kvällen hade live bandet sjungit ja må han leva till någon krister som skulle fylla 60 o då hade dom pekat på ola så han hade fått strålkastaren på sig o hela båten sjöng ja må han leva till honom.. haha lite kul faktiskt.. men iallafall vi presenterar oss o han säger ola 34 år o joel 26 år o så måste ju jag självklart säga hej sandra 22 år!.. och det var så det började haha.. ola tappar hakan o frågar om jag verkligen är sandra 22 år.. o ja fattade inte mer än att ja trodde att han menade att jag såg äldre eller yngre ut, till han frågar känner du pär.. haha då råkade dom vara i samma sällskap.. så vi står o pratar tills det kommer en bra låt o jag måste dansa.. och eftersom mitt sällskap var så sådär lagom pigga på att dansa.. kanske inte alla satt som säckpotatisar.. så fick pojkarna följa med o dansa.. efter 10 minuters dansande så ser jag att det är bråk vi bordet precis brevid där mamma o resten sitter så får ju ja en sne knäpp o tycker inte att dom ska bråka i närheten av min mamma... så jag flyger upp från dansgolvet o flyger på dom här 4-5 killarna som står o skriker på en äldre gubbe.. i mina ögon såg det jävligt skevt ut att killar i min ålder står slår på en gubbe.. men sen när ja fick reda på varför så tyckte jag att det var helt rätt i ställt.. denna gubbe hade gått fram till en tjej i 20 års åldern o tagit henne mellan benen under kjolen o uttrycks sig jävligt dumt.. så jag hade nog oxå flugit på honom om inte bea hade tagit tag i mig o slitit mig bort därifrån.. det var nog lika bra det.. :) men iallafall! vi bestämmer oss för att gå upp o kolla discot eftersom jag hade börjat vakna till o inte alls ville sova.. kan ju säga att det var fler som låg och sov än skakade sina lurviga för det var nästan dött förutom alla som satt avslagna i hörnen eller finnarna o ryssarna som satt me mina 6 öl framför sig... men jag hade bestämt mig för att ja iallafall skulle dansa lite så det gjorde jag oxå :) haha kan inte rekommendera att dansa i sjögung.. men ja rekommenderar att kolla på folk som dansar i sjögung för det ser bra jävla kul ut när folk flyger som vantar.. och det roliga på kryssningar är att det är en skön stämning folk vet vilka som kan ragga på o inte.. sen att folk försöker ragga på någon man egentligen itne borde ragga på det är en annan sak haha.. men iallafall.. uppe på dansgolvet var det som jag sa en skön stämning.. o där uppe träffade jag er raggare oxå o hans familj nu kommer ja inte ihåg vad han hette men fan var kul det var att träffa någon som äntligen är me på vad jag pratar om.. o alla sjuka konstiga låtar jag kan haha.. sen innan vi skulle sova tyckte jag att det var dags för en shot.. så sagt o gjort blev det shot time.. o varför jag pratar om shots är för att denna var ruskigt god.. men den hade väl inte ett lockande namn kanske.. mormors tofflor men den var för jävla god :) sen var det ju som sagt lägg dags mangus som ja träffade dagen innan me pär kom ju oxå upp till discot o han var allt annat än nykter så han sa bara god natt o gick haha.. sen var vi på väg o leta efter mat innan det var dags för sägen.. då kommer basisten i bandet o tyckte att ja skulle följa me till hans hytt o dricka sprit... haha går verkligen brudar på sånt.. haha han stackarn fick iallafall dricka sprit själv.. och ola som gentleman som han var följde med till hytten och sa godnatt eftersom ja inte vågade gå själv ifall att den galna basisten skulle komma efter mig hahaha.. sen var det bara ner i sängen o njuta av sjögunget.. ja ska nog skaffa en häng matta att sova i för det är verkligen sövande att somna i gung :) tur att man inte är åksjuk... haha sen sov jag typ bort hela lördagen.. helt underbart att sova.. tror fan inte att det finns nånting bättre.. skulle väl vara duscha eller kissa när man är riktigt kiss nödig! aja det var allt för mig! måste sova nu så att jag är pig när mamma kommer i morgon! god natt!

-Janine-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0