Sandhamn...

oj va länge sen det var jag skrev såg jag! men det har har varit lite svårt då jag inte har haft någon datorn med mig. nu sitter ja i vardagsrummet o väntar på att tiden ska gå... trapt på denna sköna lilla ö! haha jag är på sandhamn, väldigt mysig ö. men det har sina för och nackdelar att vara här... jätte mysigt när man inte är ledig själv vilken jag råkade ut för idag. men då har jag passat på att städa och tvätta. var tvungen att tvätta ett par byxor som hade blivit förstora.. så nu har ja tvättat dom i 60 grader o har även försökt att torktumla dom... så vi får se om dom krymper lite eller om dom fortsätter att vara förstora. har ett dilemma om ja ska ut i kväll eller om ja ska vara hemma idag igen o sova tidigt! hmm fast kl är bara 3 så ja har n ågra timmar på mig att bestämma mig :) igår tog jag det bara lugnt, var ute o gick i 2 timmar hur skönt som helst. fast jag hade en sandlåda var i varje sko hehe.. ja ska försöka få ut diva hit någon dag oxå saknar henne jäääätte mycket nu, men  hon har det kanon bra hemma oxå. får bada och bara var bortskämd.. hon har föresten blivit jätte duktig. är otroligt stolt över min lilla bebis. nää nu funderar jag på att gå ner och dricka kaffe o vänta på att nästa tvätt blir klar.. passade på att tvätta dom andra tjejernas tvätt eftersom dom jobbar.. nää nu blir det kaffe sen ska ja försöka berätta mer om mitt sandhamns liv senare.

-Janine-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Baby, imorgon kommer jag <3

2009-07-13 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0