Födelsedag och ångest...

usch vad man känner sig liten i bland, speciellt när man inte kan hoppa upp i mammas knä och gråta lite... så i stället ställer man sig o börjar lipa på jobbet..  pinsamt men det är sånt som händer. pratade lite med syster yster madde plutt sen. och hon tyckte att det var jäätte konstigt att hennes jäätte häftiga syster hade gråtit idag.. det är ju tur att någon tycker att jag är häftig iallafall :) och hon blev inte ens mutad. sen pratade jag även me julia som jag saknar nått oerhört just nu, så glad att du finns i mitt liv och att jag har dej, du gör mitt liv så mycket enkligare hahaha :) enkilgare kommer från när min söta syster emelie var liten.. när hon tycket att allt var så mycket enkligare. men hon är inte så liten längre, men dock söt! Det är konstigt vad man inser att man saknar så simpla saker i sitt liv när man är så här "långt" borta från hemma.. jag är verkligen inte så långt borta men ändå så pass långt att det inte går på en kvart. nä men tillbaka till det jag saknar... jag saknar när ja sitter hemma hos mamma och jag och emelie är på mongo humör som vi alltid får när jag är hemma, och vi bara springer runt beter oss som riktiga svin o bara har skit kul. eller när madde kommer o kryper ner i sängen så att vi kan smyg kramas, eller när ja och mamma sitter och pratar på balkongen över en cigg om allt mellan himeln och jord.. det brukar vanligt viss sluta med 5 cigg senare... men det är otroligt mysigt att bara vara nära dom. jag bara längtar till den dagen emelie och madde plutt blir så pass stora att vi  kan sitta alla tillsammans o ta det glas vin. nää nu har ja tappat stinget helt, det är ju 2 and a half men på tvn... det jag egentligen skulle säga med mitt gråtande är att jag saknar dej nått så oerhört... och du finns i mina tankar konstant! grattis på födelsedagen! hoppas du har fått dom bästa gratulationerna man möjligtvis kan få uppe i himlen! pussar o kramar finaste!

-Janine-


Kommentarer
Postat av: julia

älskling<3 tänkte på dig hela dagen igår. love you! be strong! men inte för stark. gråt hellre lite extra, måste få det ur systemet ibland hjärtat. ring vilken sekund du vill, vilken tid på dygnet du vill. ja finns här, även om vi e långt ifrån varandra, e det bara hundra dels telefon sekunder^^ älskar dej! snart får du komma hem igen<3

2009-07-31 @ 09:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0