nytt år... ny tid... ny tankar...

...inser att ja inte har skrivit på länge... vilket inte har varit så konstigt i och för sig men iallafall nu när det ett nytt år en ny tid och massa nya spännande saker kommer hända detta år.. först på listan står min födelsedag.. eller även nickes dag.. vilket självklart måste firas.. nicke har försökt hyra en lokal men vi ska se hur det går me det.. tror att han kan få svar i morgon. så i morgon får ni vara beredda på att ni kommer få inbjudningar... sen fyller även världens bästa linda år. min lilla skrut som ja saknar. det var länge sen vi sågs! sen kommer första februari då ja har bott ett år i lägenheten... vilket självklart oxå måste firas... sen kommer det själv klart massa annat skoj och mindre skoj.. skolan tillexempel, där har jag lite delade känslor. men det kommer samtidigt bli spännande. var ju ändå hundra år sen ja var seriös i skolan... och så nu kommer nyårs löftena.. ska inte skriva nått dumt skit om att ja ska sluta röka för det kommer aldrig hända detta år.. fast man ska aldrig säga aldrig! men ja ska börja äta sundare och nyttigare... börja träna lite... Julia har lovat att lära mig att spela tennis... fixa iordning lägenheten... måla om och få det fint.. så fint som ja vill ha det! Få in diva i en valp kurs... haha det lilla monstert började löpa för ett tag sen förresten lite otippat men va fan de skulle väl komma nångång. hon är så söt min lilla griskorv. kärleken! hmm va ska man säga o göra me den.. haha som det ser ut just nu är det inte ljust. killen som kysste grodan, så att det blev en prinsessa trampa på grodan lika snabbt. så just nu är prinsessan lika me nedtrampad död groda.. men det konstiga är att det faktiskt känns väldigt bra. bättre än förväntat, sen ska ja väl inte sticka under stolen med att jag är helt oskyldig till detta heller. hoppas bara att någon dag att vi skulle kunna vara vänner sådana vänner vi var när vi träffades.. är det inte konstig egentligen att ett förhållande kan sabba så mycket i en vänskap. så detta kanske vara lika bra! nää nu släpper vi detta och prata om annan kärlek.. haha en sån kärlek som aldrig kommer hända.. inte så länge jag lever i allafall hahaha nu kommer bitchen fram igen.. men vissa saker är för mig helt oacceptabla. (så länge det inte är mig det handlar om haha) ska inte säga mycket mer nu förrän ja har lagt upp min plan ordentligt. men det kommer gå. det ska gå! det ända jag har att säga just nu om detta är att two can play this game bitch! och förvänta dej inte att du kommer vinna över mig! för jag är både bättre och snyggare än dej...kom på en tillsak som händer den 1 februari... Julia flyttar antagligen in. hon är så skön min lilla västeråsare.. haha hon är nästan precis som jag! hahaha nu ska Niclas kommer förbi och säga hej. hans mormor har tydligen flyttat till bodal. och den jävlen har varit i brasilien i typ en månad... jävla skit hög! ja vill oxå åka dit. hade inte vart fel att vara där me honom i alla fall. haha han e ju så jävla skön ibland.. hmm ja känner att ja börjar tappa tråden lite men nu har ja i allafall uppdaterat... skriver mer i morgon!


-Janine-



Kommentarer
Postat av: Pluffs

Babe! Jag försökte ringa dig förra veckan efter mitt försök till att köpa nyårskläder. I need to see you I miss you. Och du blir gamlare snart också. Det är alldeles tomt utan dig :( <3

2009-01-02 @ 22:58:03
URL: http://beetsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0