mitt liv...

... sen när ska någon annan bestämma vad jag ska och inte ska göra?  tydligen så är det så det funkar och tycker man att jag har gjort fel så ger man mig skuld känslor i tusen istället för att vinna... kommer aldrig lära mig att förstå.. kanske bäst att låsa in mig inte träffa någon inte prata me någon o bara leva i celibat resten av mitt liv... ingen ska någonsin få tala om för mig vad ja ska och inte ska göra.. vill jag måla köket rött då gör jag det.. vill jag klippa av mig håret gör jag det..  vill jag umgås med folk som andra inte gillar kommer jag göra det iallafall... jag skiter fullständigt i va fan någon annan tycker... allvarligt talat.. ja är så jävla trött på det här fucking kontroll behovet  folk kan ha.. jag är 22 år nu inte 12 inte 6 inte ett litet barn längre.. ja kan faktiskt ta vara på mig själv.. ja det har varit svårt eftersom folk som man har litat på har kastat kniven i ryggen på en mer än en gång och folk som kastar skit och även dom som bara väntar på att ja ska gå in i väggen... ja lovar er att det är inte långt kvar nu! kan ta en vecka en dag en månad sen ligger jag där som en blöt fläck på golvet.. så ja ni kommer vinna..  jag trodde jag var starkare än vad ja är... men tyvärr... vad ni än gör låsas inte tycka synd om mig, låsas inte som att ni bryr er... när ja ligger där som en blöt fläck eller gått in i väggen.. ha det hej!

-Janine-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0