lördag morgon...

... min fredag kväll var mysig me mamma på "konsert". det vara mormors ex pojkväns son som är lika gamal som jag som skulle spela... dom var okej! var ett annat band som ja fastnade för som var jätte sköna att lyssna på... men det var kul att träffa robin igen. robin är min mammas plast bror. hann tyvärr bara hälsa på hans fru som ja aldrig har träffat förut. fanns ingen tid egentligen att hälsa på grattis barnen... men hela upplevelsen var trevlig.. fanns en ögon godis bit där! och typiskt mig kunde jag inte hålla ögonen på mkt annat än det.. men som ja sa till mamma man måste få titta iallafall haha..  men efter att antons (som han hette) band hade slutat spela så åkte vi hemåt... hämtade emelie o madeleine, för att åka hem till mig o mysa lite. kim kom över en stund som i gamla goda tiden.. vi satt o kollade på beck som oxå är lite av en tradition när emelie är här.. klockan blev 2 o fortsatte ticka till 3,4,5 då somnade emelie.. sen blev klockan nästan sex o ja kom på att det är nog dags att sova.. haha eller kanske redan för ett par timmar sen men aah. kim gick hem o jag tvär slocknade! vaknade halv 2.. fast denna morgon var trevlig för lilla sandra hade fått blommor.. haha nu är frågan bara.. från vem?  har min funderingar men samtidigt så kan ja aldrig veta säkert... aja iallafall men det var trevligt.. ikväll ska ja träffa karin. en jätte härlig tjej som ja hjälpa mig att bygga upp min självkänslan... haha folk som känner mig kommer väl tappa hackan nu men men ja mina vänner så är det... im gonna learn to love myself... haha kan bli intressant jag kanske lär mig någonting i allafall. sen ska vi på ett talar möte, där ja ska lära mig hur man pratar på ett sådant eftersom jag själv ska hålla ett om ett par månader... jaa nää nu måste ja duscha innan ja måste åka! hörs mer sen!


-Janine-




Kommentarer
Postat av: linda

åh vad fint du har gjort!! jag saknar dig!! ska ringa dig nu.

2009-01-03 @ 19:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0