fylleslag..

... nu sitter ja hemma i min soffa precis hem kommen från jobbet :) känns skönt att komma tillbaka dit. och ikväll var en bra kväll. men igår satt vi hemma hos nicke picke o drack lite vin fast ja har sagt att ja ska sluta dricka men jag var duktig ändå eftersom det bara blev ett halvt glas eller nått sånt... var iochförsig väldigt stora glas hahaha... sen hände det ju tråkigt saker under kvällen som förstörde stämningen lite men det kan vi ta nån annan dag. för det är inte min sak att prata om heller. emelie bjöd på jäääätte god mat. men aja i morgon ska ja jobba igen så ja måste gå ut me hundarna nu me Julia hon har varit jätte söt o varit hundvakt idag medans jag jobbade så chelsea har fått följa me henne hem till hennes morbror... och diva fick vara me nicke.. hennes nya bästis hahaha.. o jag har äntligen fått låna en skift nyckel... så att ja kan laga mina sängben som är helt skeva haha... alla mina verktyg försvann när min lägenhet renoverades så det är ju lite mindre okej. och det jag inte fattar är att mina skurhinkar är borta.. vilket pucko tar en skurhink? hmm skumma människor... men det är väl sånt som händer... fast uppenbarligen bara mig.. jag som trodde att detta år skulle bli bättre men icke.. men som sagt det bara bli bättre nu. så håll tummarna nu ska det bli bättre lite bättre har det ju blivit eftersom min telefon igen äntligen.. så ni behöver inte folk sita o va tjuriga längre!  målen har ju börjat bli bättre det är bara den där människan som retar galfeber på mig nu... jag ska vinna det här.. om det kommer jag med 100 procent att göra oxå.. jag vill inte göra illa någon bara... men detta kommer jag att lösa.. nää nu måste ja gå ut me monsterna så att jag kan få sova snart..

-Janine-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0