nytt liv..

...igår började mitt nya liv... trodde det skulle kännas bra... d har gått en dag o hur känns de egentligen? hmm jag trodde verkligen att det skulle kännas bra. varför känns det inte bra? när ska vinden vända.. ja trodde ett tag att det gjorde de.. jag började jobba lite smått.. började skolan... kunde matcha skola o jobb så att hundarna inte skulle få lida vilket för mig var toppen! ja träffade julia som kom in som en blixt i mitt liv... träffa en kille ja verkligen tycker om för engångs skull.. visst fan var d emot alla mina principer men ja tycker verkligen verkligen om honom.. men eftersom min tur inte är den bästa så kanske jag bara ska gräva ner mig tills det börjar vända.. ja tror inte att ja har gråtit så här mkt på länge.. men folk säger att det är nyttig o gråta så shot man shot.. ja håller på och förlorar vad som en gång var en bra vänskap idag är den väl sisådär. känns som att vad ja än gör blir det fel... och att jag gör saker jag egentligen inte vill göra.. mitt huvud är fucked up ! ja glömmer saker, jag blir tanksprid och vet inte alls vad jag håller på me! känner mig senil..  ja går ner i vikt vilket i och för sig är det ända positiva i hela situationen.. men resten då? ska d vara tillåtet att må såhär? sakna såhär?, fan vad ja saknar det gör ont i hela kroppen. ja hoppas att 2 veckor går fort! för jag vill verklige träffa honom nu.. det finns bara en sak som får mig glad just nu och det är min underbara hund som ger mig sån obeskrivlig kärlek just nu.. tror hon förstår att mamma inte mår bra just nu.. hade aldrig trott jag jag skulle göra något som gör mig så här ledsen.. välja bort något som gör mig glad.. eller väljer ja jag väl egentligen inte.. men ja har tydligen inget val om ja ska kunna behålla vänskapen.. men då får det mig att fundera, vad är det för vänskap ja försöker rädda egentligen? en vänskap som inte vill att ja ska vara lycklig med nån annan eller en vänskap vi hade förut? för den är självklart värd att rädda men som den är nu? NEJ!! för den får varken mig eller honom att må bra... varför ska det inte finnas lösningar på saker.. lätta bra lösningar? aja jag får se vart vinden bär mig... i morgon tänkte ja skriva vad mitt nya liv går ut på eftersom ja inte fick ut det idag.. hoppas verkligen att det kommer bli bra!

-Janine-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0