nya livet..hmm..

... va hände me mitt nya liv? vad innebar mitt nya liv.. tror att jag redan har glömt! det jag kommer ihåg var att ja slutade dricka.. ja skulle börja sköta skolan o ja skulle koncentrera mig mer på mig själv.. o nu när chelsea har flyttat hem till sandie så kan ja lägga mer energi på min diva bebis :) så vad har jag gjort för förändring hittils? hmm har jag gjort nått vettigt? ja har jobbat lite.. ja har varit i skolan.. ja har börjat ta tag i min själv känsla. självklart me hjälp av min underbara sponor karin! vi har redan kommit till steg 4.. d går fort när man har roligt! haha! vad händer mer? inte så jätte mkt va? har varit på hammargården o delat.. eller delat o delat.. ja har talat som det så fint heter.. det går ut på att berätta hur mitt liv har sett ut som medberoende.. för sån är jag tyvärr uppväxt.. konsekvenserna med att vara medberoende är att man har lite skev bild på samhället.. jag hade i och för sig tur att jag valde att gå den nyktra vägen.. för det finns många som har valt att gå den andra vägen.. men iallafall det hjälper en mycket att prata med andra om det som har ungefär liknande problem.. aja tror att man måste ha levt den världen för att förstå.. men iallafall idag var ja på akut gyn.. lite halv läskigt men det gick jätte bra.. jag fick en flipp o trodde att jag hade livmoderhals canser så ja var tvungen att åka o kolla. tror inte längre att jag har det men jag får prov svaren om en vecka så det är väl bara att hålla tummarna! igår var ja hos mormor o fixade håret oxå.. så nu är ja en topz igen :) haha och idag fick ja PIZZA :) har varit så vrål hungrig nu ett par dagar så det satt fint med en pizza.. sen brände min snäll vän nicke 2 filmer till mig så ja tänkte försöka somna till ikväll.. men eftersom ja har haft så svårt att somna på nätterna så har ja fått stilnokt eller va de heter för att få mig att somna o för att vända tillbaka dygnet.. vet inte om de är för att jag mår dåligt som har fått mig att sova dåligt eller om de är att ja har överskotts energi! hmm får väl försöka ta reda på det! nää nu tänkte ja försöka göra mig klar för gol tv = efterlyst. men ja måste försöka klippa klorna på min bebis först.. det är inte direkt hennes höjdpunkt här i livet men det måste ju göras..
godnatt så länge!

-Janine-


Kommentarer
Postat av: nicke

Det heter inte gol tv :P

Det heter 'ring så golar vi'

eller 'hets mot folkgrupp'



:)

2009-02-12 @ 18:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0