extas..

.. detta är ju helt otroligt.. jag har tre kusiner som ja inte visste om att jag hade.. eller ja visste att jag hade en faster men trodde aldrig i min vildaste fantasi att ja skulle få träffa henne eller att ja skulle ha kusiner..  3 stycken desutom!  faaan va häftigt! ja är i lite chock tillstånd men ändå glad.. jääätte glad! detta fick mig att glömma många jobbiga saker just nu! så nu måste vi styra upp en släkt träff! eller ja ska träffa kusinen som är lika gamal som jag först o göra honom förbered på hur vi har levt våra liv haha.. fick det att låte jääätte dramatiskt.. men så farligt är det ju faktiskt inte haha.. ringde min pappa o min syster nu och dom tyckte båda att de skulle bli skit kul att träffa dom. syrran höll på att trilla av stolen o pappa tyckte att det skulle bli skit kul.. haha nää nu ska ja fortsätta ställa hundra duma frågor..

-Janine-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0