Beneficium accipere libertatem est vendere...

...ja du! har inte så mkt att berätta mer än att ja träffade min kusin igår.. shit höll på att skita på mig igår innan han o hans kompis eric skulle komma! men vi hade jätte trevligt :) o vi är mer lika i sättet än vad ja kunde ha trott.. jag är skit glad att du hittade mig robin.. kusin vitamin.. längtar tills jag får träffa resten av familjen... tack för att du vågade! på lördag smäller det! då ska vi ut o göra stan osäker du o jag :) haha! o så film i veckan :) jag kanske får ta mig ut till er någondag oxå.. haha egentligen borde detta inlägg heta kanel fucking bajs bullar! jag ska nog inte ens försöka göra ett försök igen så dåligt gick det.. ja vet inte var det var som blev så fel.. men ja skulle kunna döda någon me dom.. tror att det var för att ja hade fel sorts jäst men aah kanske får göra ett nytt försök i allafall någon dag men det tar ju fan hundra år att göra kanel bullar... o madde var ju inte direkt nått moraliskt stöd.. haha hon har blivit en data nörd den lilla rackaren :) haha! o i veckan blir det fullt upp.. skola varje dag.. massa läxor sen tisdag kommer antagligen kusin vitamin onsdag blir det kvälls skola torsdag bio med madde fredag kanske jobba o lördag ut me kusin igen... nää nu måste ja göra klart d sista för skolan i morgon innan jag somnar!

-Janine-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0