sjuk p-fest och åter sjuk...

fy fan vad jag hatar att vara sjuk.. de e fan inte kul! Men det är väldigt skönt att vara hemma..
vi har i allafall haft en personal fest på jobbet, vet inte om jag ska säga så mycket mer :) haha nää den var trevlig! vi hade ett 70-tals tema, och sen är det ju självklart så att när man får ett tema blir allt mycket svårare och man vill ju inte se ut som alla andra. Ja och Sara förstod ju att alla skulle komma som hippies, så fick ja en briljant ide! mitt ex var ett stor six pistols fan när vi var tillsammans som små, och av en slump pratade ja me honom på msn. och då kom den super bra iden.. man ska ju vara punkare... den började ju etablera sig i slutet av 70 talet.. Sara gillade oxå iden, så sagt o gjort så åkte vi in till stan för att shoppa... och det är någ det roligaste vi har gjort. fast visst kollade folk snett o tycket att vi var två mycket märkliga varelser när vi gick igång i alla affärer vi gick in i.. det var ungefär som att gå in en stor godis affär för små barn..  vi började vårt shoppande på shock sen fortsatte vi in på punkt shop.. aah vi hade iallafall jäätte roligt i vår shopping.. sen kom ju självklart dagen me stora D, och det var dags att sätta igång o göra sig i ordning. Sara som hade varit söt o skulle hämta sin Niklas på Arlanda som skulle komma o vara på sandhamn me henne ett par dagar, aah men iallafall hon kom med båten som var försenad, så hon var inte på sandhamn förän 16.10 varav vi skulle mötas 16.30.. så det blev panik ombyte för att sen stressa ner till hamnen där vi alla skulle mötas... det var iallafall jäätte kul att se alla hippies som stod där. sen kom båten vi skulle åka med. i hög förväntan sitter vi och undrar vart vi ska åka, och vart middagen ska vara. men så kommer kapten o säger varsågoda att gå ner.. då är det uppdukat me bord i båten. och som bords planering fick man ta ett kort. jag fick ruter ess. och då skulle jag helt enkelt sätta mig där ruter ess låg, och den platsen skulle ja sitta på.. ganska simpelt va? tror inte att de är någon som inte förstod! haha nää men eftersom jag var sjuk redan någon dag innan p-feste. så hade ja bestämt mig för att ta det lungt den kvällen... vilket jag gjorde men lyckades ändå tappa rösten... men det funkade ju me outfiten.. men sara kommer ialla fall på den briljanta iden att har men ingen röst och är förkyld så ska man dricka whiskey.. så de blev en lite slurp och sen blev de the resten av kvällen.. tills vi kom in i hamnen o alla praktiskt taget sprang av för att hinna vara på alma ett tag. där hade Niklas väntat på oss stackarn.. aja men sen var de iallafall dags för hem gång för att en annan skulle ju jobba dagen efter.. och hur de gick ska vi inte ens prata om.. nu tänkte ja lägga upp lite bilder så ni får se hur vi såg ut.. puss så länge

      

-Janine-



Kommentarer
Postat av: linda

haha min tuffing :P saknar dig! puss

2009-08-19 @ 17:55:37
Postat av: pluffs

Du är så sexig baby ;P

2009-08-20 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0