cinderella 2..

.. de är båten ja sitter på just nu. på väg hem tänkte jag säga... men det är ju inte hem jag ska utan till jobbet egentligen! men det har blivit lite som ett hem... med både positiva och negativa sidor på det hela... aja vilket fall som helst har det varit jätte skönt att vara hemma och bara vara me mina två favorit tjejer och få iallafall lite i ordning hemma. har haft tvättstugan och rensat garderoben.. och skulle ha betalt räkningarna men kom underfund me att jag hade glömt min dosa i sandhamn så ja får betala dom när ja kommer fram.. jobb i morgon då! ska bli skönt ändå att komma in i rutinerna igen! skulle ju egentligen ha tattuerat mig idag men nu blev det tyvärr inte så.. får ta det nästa gång ja kommer hem! längtar redan! jag hoppas att sara är kvar nu när jag kommer tillbaka.. glömde totalt i min stress att hon skulle åka hem idag.. men ja hoppas bara att om hon har åkt att hon inte är besviken för att ja inte kom o vinkade av henne. men ja tänkte ta en mini semester o åka o hälsa på henne... sist men inte minst tänkte ja träffa min underbara Bettan snart. saknar den underbara kvinnan! vi ses ju inte så ofta längre nu när ja är på den lilla ön får se till så att hon kommer o hälsar på mig snart igen! jag har totalt hjärn släpp o har ingen aning om vad ja ska skriva.. sen börjar ja bli lite nervös över att micke och beata kommer ut o hälsar på mig i morgon och att han vill att vi ska festa till det på kvällen.. men det kommer lösa sig och bli jätte bra.. sen är dej ju bartömning på söndag så de kommer bli mycket supandes i helgen men de är bra för då kan jag ta det lungt när jag kommer hem sen på måndag :) puss så länge!

-Janine-


Kommentarer
Postat av: Pluffs

Me love you longt time! Saknar dig så mycket! Tack för att du är du, och för att du alltid finns. Du är det bästa jag har :)

2009-08-27 @ 22:47:02
URL: http://ekronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0