Mys me frugan...

igår kväll kom julia hit eftersom vi inte orkade åka in till stan o fika och det var jätte mysigt eftersom vi inte har umgåtts såhär sen hon bodde här, så kvällen började me en lång promenad me grisen sen satte vi oss i varsin soffa och bänkade upp me god mat.. haha me god mat menar ja några kött bittar o lite tomat o gurka :) och självklart kaffe till det! sen ställde jag mig o bakade hallonpaj... det känns så skönt att ha henne hos mig när vi båda mår lite sådär halv dåligt! men iallafall vi bestämde oss för att ha film maraton.. sagt och gjort blev tre filmer o ja somnade inte förrän kl 6 och skulle upp tidigt till tvättstugan! me det positiva är att ja inte behöver kolla film på ett halv år eftersom jag inte är någon film tittar tjej! aja... idag har diva badat igen :) hon tycker om o bada min lilla skrutt! hon blev förövrigt 1 år igår... tiden går fort när man har roligt!


Kommentarer
Postat av: julia

hej min bättre halva:) det var helt underbart! Du e så goo! o din hallonpaj va ännu goare:P ;) dreglar bara ja tänker på den:P haha tyvärr har ju inte du den effekten på mej, Haha! =P

kom hem NU saknar dej! måste ju passa på säga tack för att du finns här för mej så mkt som du gör, att du står ut! du e super, uppskattar det jätte mkt! TACK! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 YOU rock:)

2009-04-13 @ 20:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0