sushi..

..idag blev det sushi till middag.. har passat på att träffa min halv syster och hennes mor! dom bor här på ön fast lite längre ut så ja åkte till dom så att ja kunde testa kinarestaurangen som ligger där.. sen skulle vi gå en långpromenad me hundarna.. så nu är diva helt slut orkar knappt hålla ögonen öppna.. chelsy är inte heller så jätte pigg.. borde gå o sova nu eftersom det är skola i morgon, hoppas vi får tillbaka provet i morgon. och jag hoppas på att jag inte får ig haha.. vet inte jag har prov skräck men det är väl någonting som man måste träna bort.. apropå träna så kanske det är dags att börja träna bort några kilon. skulle vilja tappa några.. kanske ska passa på att springa lite på landet eftersom jag ändå ska dit me mormor i helgen.. ska även försöka övertala henne att åka till mantorp och kolla på mr när han jobbar och även kolla på fina bilar sen ska ju Alle köra oxå.. får se om han är nå bra.. haha jorå han är säkert jätte bra eftersom han har kommit till final.. har aldrig sett honom köra på banna men har dock suttit me honom i bil när han kör o där finns det inget att anmärka på! så vad har jag mer gjort idag.. hmm jo jag var på banken o lämnade in alla mina 10:or o 5:or me nicke sen var vi även på handelsbanken så att ja kunde hämta ut nya koder.. det var då jag mötte Anneli o my i centrum där vi bestämde att vi skulle äta middag tillsammans.. så jag åkte hem gick långpromenad till stor monstret så både hon och jag var helt slut sen när vi kom hem.. sen bar det iväg till kinarestaurangen som jag nämnde tidigare.. sen hade jag tur som hade mamma i samma område så hon hämtade mig när hon ändå skulle hämta madde, så skjutsade hon hem mig.. eftersom jag önskade mig en sop borste och en skyffel hade min snälla mor köpt det till mig.. det är konstigt vad mycket saker man kommer på att man behöver när man bor ensam.. speciellt nu när min dammsugare är av ett ovanligt märke så man hittar ju inga dammsugarpåsar någonstans.. min mamma är bäst! jag hoppas att hon kommer i veckan o byter eluttag o tar en titt på min tvättmaskin jag tror att den har sagt upp sig.. sen får hon hjälpa mig att sätta upp hyllor i badrummet eftersom jag inte vågar borra i kaklet men mer om det när det väl är dags. nu säger min dator att den måste starta om etersom jag har installerat uppdateringar eller nått sånt skit.. min hund har ätit nått torkat hundgodis idag så hon ligger o fiser nått grönjävligt.. skulle behöva utrymma vardagsrummet...

-Janine-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0