slut...

... på energi! idag borde jag inte jobba för ja e helt förstörd min förkylning blir verkligen inte bättre!
jag läste min pluffs blogg igår.. ooh va du e underbar saknar dej så.. saknar oxå att ja inte vet vad som händer i ditt liv..  men nånting ja älskar hos dej e att d skulle kunna gå flera år innan vi ses igen o när vi äntligen gör det så känns det som om det var igår.. du är bara för bäst vi måste ses snart!
sitter o kollar på beyond - mannen som pratar me andar.. om d e sant att kan kan prata me andar tycker jag att det är sjukt häftigt. tänk om nån från dom döda skulle försöka kontakta mig undra vem det skulle vara isånt fall..  nää nu måste jag duscha innan jag ska ut me hundarna igen o åka till jobbet..

-Janine-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0