skolbänken...

... haha tro det eller ej men jag kommer antagligen gå tillbaka till skolbänken.. ska på möte i morgon kl 10 för att prata om hur man kan rädda mina betyg.. eller rättare sagt dom betygen jag inte har.. fast jag kollade mina betyd idag och dom var inte så dåliga som jag trodde d e egentligen bara samhällskunskap, naturkunskap o historia som jag inte har betyg i... jag har till ochmed betyg i idrott haha det trodde jag aldrig.. jag kanske inte var så dålig i skolan som jag o folk tror.. men kommer ja in i skolan nu o klarar det så ska ja även ta mitt körkort så att ja kan söka till polishögskolan.. nu tänker folk VA..?? när hände det här.. har hon ramlat o slagit sig?  nja kanske.. nää polis har ja blivit länge bara att ja inte har trott att jag har kunnat bli det... men nu har jag kommit fram till att jag kan bli va fan jag vill om jag vara har viljan o anstränger mig lite.. vilket jag inte har varit så bra på... men nu e det dags för skärpning! just nu sitter jag i lillsyrran o kollar på  i ditt ansikte och Magnus Betnér kör sin grej i en kyrka.. han är så klockren så jävla skön o han har alltig en sanning i det han säger.. tycker det är så löjligt när folk kritiserar honom för att han är så ärlig i det han säger.. är dom rädda för sanningen eller är dom för gamla för att förstå humorn i sanningen? tror mkt handlar om att man inte för säga vad man tycker o tänker, man måste rätta sig till alla andra och får gärna inte kritisera vad andra tycker eller tänker.. varför är det så? o varför kan man så arg om nån kritiserar en eller kanske inte kritiserar utan säger ifrån att man tycker att den kanske har fel kläder eller säger fel saker eller beter sej illa.. ja menar om det är ens vänner som säger nått så e det ju kanske inte för att vara elak som dom säger det utan för att faktiskt kanske låta dej slippa en pinsam situation.. sen visst finns det ju dom som slänger ut sig vad som helst för att vara elaka oxå men det är därför man har ett bullshit filter.. vilket inte alla har men borde ha.. shit vad jag svamlar nu... min syster som ska bo hos mig denna vecka har nu somnat brevid mig i soffan hon är helt slut... och i morgon ska vi upp tidigt så att vi kan äta frukost tillsammans och göra oss redo för skolan.. haha känns jätte konstigt men jag hoppas verkligen att ja kommer in för nu vill jag verkligen plugga.. vill verkligen kunna slå folk på näsan o säga att jag faktiskt har betyg nu.. och det är mkt lättare att få ett roligt jobb oxå och större möjligheter att plugga vidare... fast jag kanske inte ska hoppas för mycket eftersom jag vet hur jag blir när det gäller skolan... men håll tummarna för nu jävlar ska jag bli en pluggis...

-Janine-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0