måndag..

ja i dag är det måndag och vad har jag gjort för nyttigt idag.. inte ett jävla skit! har nästan precis vaknat.. har hunnit varit ute me hundarna o möt dello o nicke o tog en cigg.. nicke ska tydligen ha permis snart så dom planerad ett festande haha få se om man hänger på... igår var jag på kalas hemma hos morfar o chatharina eftersom hon fyllde år i fredags... kim var 'även här en stund o vi kollade på down to earth.. rolig film med chris rock.. klart värd o se iaf.. ja vill se den nya wall-e filmen som går på bio nu.. ikväll kommer mr hem.. o jag saknar jäääätte mkt. det har varit lite knivigt nu på sista tiden men det ska lösas nu.. men nu ska jag hoppa in i duschen :) sen ska ja skura golvet i köket.. '


-Janine-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0