lördag...

ikväll är jag barnvakt åt min systeryster eftersom min mamma skulle ha gått på en HA fest men så blev inte fallet men eftersom jag hade lovat madde att hon skulle få vara här så vi gick o hyrde film.. tror den hette förtrollad nån barn film som vi skulle sätta på men då ringde LILL kim o frågade om jag ville följa me o tvätta bilen eftersom jag av någon anledning tycker om att tvätta bilen haha.. så jag o madde åkte me o tvättade bil :) madde hade jätte kul när hon använde svamparna och fick använda högtrycks sprutan som låter som ett automat vapen... så där sprang vi runt o lekte terrorister. haha är man trött så är man.. och när humorn är på topp så är den..   aja iallafall nu sitter vi hemma hos mig o snackar skit medan madde håller på att somna i soffan.. har precis pratat m e mr o just nu är jag skit förbanad... killar kan vara såna idioter! visst vi tjejer kanske inte är så mkt bättre alla gånger men sånt här tar priset.. o sen att dom inte förstår varför man blir arg är ju det som retar mest.. ooh shit vad ja e arg.. vill bara ringa upp o be mr fara o flyga men jag kommer ångra mig i morgon.. o jag har lärt mig att det inte löser några problem... nää nu ska jag ut o röka så att ja kan av reagera mig lite... så nu är jag avreagera eller egentligen inte.. lite kanske.. jävla as.. nää det är han inte men just nu tycker jag det...  aja nu lämnar vi de.. vi hade prov igår det gick väl sådär.. jag blev som vanligt frustrerad när det inte går som jag ville men jag hoppas att d gick bra.. om inget annat så kommer det omprovs till fällen senare på terminen! jag tog nya bilder på hundarna idag.. :)  mina små charmtroll! tycker så mkt om dom! dom är ljuset i mitt liv nu när allt annat inte vill fungera som det ska.. men som sagt jag är barnen gud glömde men d kanske vänder snart ...

  
 
-Janine-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0