livets vändning...

... ooh va härligt livet e just nu, jobbet flytter på, skulder e betalda, diva börjar äntligen bli rumsren o jag har bara 2 kilon kvar att tappa :) hörde dock att jag var omogen som byte lås i min lägenhet.. det kan man ju se det lite som man vill! ingen annan än jag har tillträde till min lägenhet.. o e d så att man inte kan bete sig eller göra rätt för sig så e d inte mitt fel! det är inte mitt fel att man inte kan göra sina plikter att betala för sig, jag personligen har alltid trott att är man vänner sviker man inte.. men tydligen hade jag fel.. om man under en längre tid bara lever på sina vänner o sen förväntar sig att allt ska vara frid o fröjd så kanske de e dags att vakna.. jag har alltid hört att jag är för snäll o jag har nu insett att ja så e fallet... så nu e d slut på mr nice guy... ja ska börja göra som många andra, pissa folk i käften o bara skita i alla runt omkring.. skita i om jag sabbar någon annans liv bara för att ja inte orkar göra rätt för mig.. ja menar varför ska jag börja bry mig om nån får skulder upp över öronen eller om den får bo på gatan.. ja kan ju leva mitt liv... skita i vad d kan bli för konsekvenser! för d e tydligen helt okej att göra så! sanningen e så här jag vet att jag aldrig kommer få se några pengar... och personligen förstår ja inte hur nån kan säga att denna vänskap är viktig! För att hade den varit viktig hade man inte gjort så här.. och nej det var inte det du sa som fick mig att byta lås. de fick bara bägaren att rinna över. d e inte heller en chans att jävla eller att hämnas för att jag har egentligen ingenting att hämnas på.. ja har velat byta lås en längre tid, för att en dag kanske poleten kan ramla ner.. ja vill inte göra det större än vad det är men jag kanske måste... om våran vänskap är så viktigt vill jag att du tar tag i problemet nu. innan du förlorar den helt! 

-Janine-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0