lektion...

har precis börjat lektionen o sitter o halv sover.. vi har fått tillbaka proven.. haha fick godkänt i iallafall! toppen haha..
jag vill ja kaffe innan jag somnar! vet inte riktigt vad jag har gett mig in på men det blir nog bra i slut endan.. vill man bli snut så får man kämpa. haha sprang även på mitt ex igår på presto... kim tvingade me mig att åka o äta. o när ja tänkte efter var jag så hungrig att jag höll på att kurera.. men iallafall så stod han där, var jävligt kul att se honom eftersom jag inte har träffat honom på ett tag. han såg ut att må bra o vi bestämde att vi skulle ses snart o ta en öl.. nu sitter jag o ska försöka lära mig excel... rätt bra o kunna om man vill jobba me redovisning kanske. jag är riktigt sugen på att ut o festa idag. ska ringa min bejb o kolla om hon vill festa med mig.. nä nu måste jag anstränga mig lite på lektionen!


-Janine-




Kommentarer
Postat av: linda

godmorgon älskling! hoppas att du mår bra idag, jag är väldigt trött.. ring mig sen PUSS MY LOVE

2008-09-27 @ 14:02:11
URL: http://baralindas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0