högskole prov...

...den 25 oktober ska jag göra högskole provet ja kommer få 0 poäng.. satt o gjorde ett test prov.. o det gick väl sådär gav upp efter  21:a frågan de var för svårt, d var så konstiga förklaringar o jag fattade ingenting.. så d e väl bara att sätta igång o plugga nu då.. och i morgon är första dagen i skolan igen på 3 år.. känns lite halv udda men samtidigt spännande... det komiska i det hela är att jag ska plugga data haha för det har jag inte gjort i tre år redan haha men som hon sa det blir gratis poäng.. jag behöver ju minst 1000 poäng för att komma nånstans.. men det ska bli intressant o se om jag är den yngsta i klassen.. eller om man går ihop me nån eller om det kommer vara katastrof ska ändå träffa dom tre gånger i veckan i nästan tre månader.. sen den 14 januari kommer alvaret igång o ja ska börja plugga alla andra ämnen svenska, Engelska B samhälle natur A sen kanske det blir några andra ämnen som verkar kul.. känns overkligt att börja plugga igen jag är ju inte direkt någon plugg häst... men det är väl bara att bita i sura äpplet o bara göra det jag ska göra helt enkelt... funkar det inte så funkar det inte.. men så det  ja tänkte säga egentligen e att mötet idag gick rätt bra me andra ord.. fick höra att man kan tenta av ämnen om man vill så att man inte behöver gå till skolan men samtidigt så blir det ju lite knivigt om d e ett ämne man inte kan egentligen.. men man kan ju alltid göra ett försök.. fast d skulle kosta 500 kr att tenta o det kanske det kan vara värt för att slippa ett år i skolan.. nää nu ska jag laga mat till min syster eftersom hon e hungrig vilket hon är konstant...

-Janine-





Kommentarer
Postat av: linda

hej älskling! nu har jag fixat lite mer.. kan du kolla så jag åtminstone har EN besökare?haha.. puss!

2008-09-17 @ 18:56:06
URL: http://baralindas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0