gummistövlar..

... skulle verkligen behöva ett par kände jag idag..  var så jävla lerigt o äckligt.. men samtidigt lite mysigt.. fast det hade varit toppen me ett par skor som tål lera... så varför behövde jag stövlar idag? jo jag har varit på rally tävling :) d e ju så underbart o både lysna och titta på att men bild kunde vara en sån underbar skapelse kunde man aldrig tro.. kanske e dags att ta lappen så att man kan få ut o köra lite själv :) ooh längtar.. att åka o kolla på race o tävligar är verkligen en morrot att ta lappen! o igår var vi o kollade på en cross som han ville köpa vilket han gjorde... så nu kommer kan väl köra ihjäl sig.. fast han har lovat att ta det lugnt..  sökandet efter lägenhet fortsätter har inte hittat nån som har DET än men ja hoppas det kommer snart för nu vill jag verkligen härifrån... nää nu måste jag klä på mig eftersom ja måste ta tåget om en halv timme till jobbet.. usch ja e fortfarande inte frisk men måste man så måste man...

-Janine-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0