förkyld..

usch va jobbigt att var sjuk... men ibland får man bita i det sura äpplet... idag har ja bara varit hemma har inte kunnat jobba eftersom min näsa lever ett eget liv just nu vilket är ganska äckligt faktiskt.. men det börjar bli bättre o ja tror att ja kan jobba i morgon...

i helgen var jag på kräftskiva.. vet inte riktigt va ja ska berätta om det mer än att det var trevligt och vi hade tur me väder men tyvärr inte me myggen.. tråkigt att ja skulle jobba på söndagen bara var tvungen att stressa iväg på morgon bakis som jag va.. o inte han ja stanna kvar o hjälpa till me städningen.. vilket jag fick lite ångest för.. men det var skönt för hundarna som fick springa av sig o dom fick ju inte dåligt me uppmärksamhet heller :) så dom njöt verkligen... tråkigt att behöva åka men till kaoset.. jag hade hoppats på att lägenheten skulle vara tom när ja kom hem men d var den ju inte.. o pengar fanns det inte heller men d e väl sån skit man får ta när man vill vara snäll.. ja ska sluta vara snäll.. ja ska börja pissa på folk för det är tydligen så man gör nuförtiden.. så nu e d slut me snälla sandra som inte säger ifrån.. ja ska låsa in gamla snälla mig ett tag o plocka ut mig när det börjar bli dags, när ja kan bli snäll igen.. helt ärligt förstår ja inte att man kan bete sig som man gör ibland.. hur man bara kan skita i saker som är en självklarhet! men aja.. idag fick jag nya låset. tänkte att ja skulle ha byt lås idag men ja får göra det i morgon istället.. e alldeles för trött för att göra det nu! ja har suttit o kollat lite på lägenheter idag.. tänkte att ja skulle försöka byta ner lägenheten till en 2:a eller kanske köpa en fin fin någonstans. jag behöver ju egentligen inte en så stor som jag har nu... o sen vill ja inte bo kvar på den här jävla ön heller..  har hittat en i Danderyd som jag blev jätte sugen på! en jätte fin 2:a me ny renoverat kök 45 kvm o ganska billig i hyran.. ser dock ut som att sovrummet är lite litet men kan man säkert fixa så d känns större.. frågan e bara om ja e redo att flytta nu.. jag tror att jag är det och jag vill verkligen men d kommer nog kännas lite... men som sagt ja kommer ifrån denna ö som håller på att driva mig till vansine.. nånting som känns konstigt e att även om man, som nu inte har någon aning om man får lägenheten eller inte.. men man börjar spekulera i huruvida mina möbler kommer se ut i lägenheten o hur man skulle kunna måla om o gardinerna skulle passa ooh shit d e löjligt men ja vill verkligen ha den lägenheten... så ja måste verkligen göra iordning denna lägenheten måla om.. slänga ut sakerna som inte ska vara här o upp me grejer på vinden.. nää nu måste ja sluta dagdrömma o gå ut me hundarna en sista gång så att ja kan lägga mig tidigt i sängen så att ja kan läsa boken jag håller på o läser nu...  puss o godnatt


-Janine-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0