beroende...

ja det är helt sjuk.. ja har kommit fram till att ja e beroende o jag skäms nästan.. d börjar bli lite pinsamt men ja längtar efter min dusch.. nu vet ja att folk kommer börja tänka snuks men så e d verkligen inte utan jag bara älskar att duscha.. har alltid gjort men nu har det blivit lite av ett beroende vet egentlige inte va det e jag gillar me min dusch för den är inte mer speciellt mycket bättre än någon annans.. tror att det kan vara att jag kan stå där o bara njuta att tystnaden eller det som inte blir tystnad när ja sätter igång o sjunger haha.. d e som den där frågan 50% av sveriges kvinnor sjunger i duschen dom andra 50% onanerar.. vad sjunger du? haha jag sjunger när jag duschar så nu vet ni de :p duschen har även mitt "tröst ätande" så i stället för att tröst äta så duschar jag.. har jag långtråkigt duschar jag.. är jag upprörd duschar jag.. min mamma har alltid sagt att ja kommer se ut som ett russin en vacker dag.. eller att ja kommer få sim fötter... haha jag kanske var en fisk i mitt tidigare liv..  nää nu måste ja fortsätta i skolan.. kanske gå ut o ta en cigg eller gå o köpa kaffe...  nu kommer läraren skriver mer sen..

-janine-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0