så vad har hänt...

.. i mitt nya liv?

inte mycket.. ska fråga min far om han vill umgås lite me sin dotter o plugga it- stöd med mig.. men vad står it-stöd för då? Det handlar lite om hur datorn ser ut inuti och hur allt funkar i en dator.. sen även allt man kan koppla in i datorn, som tangentbord, mus och usb minnen osv.. nu låter jag verkligen som en topps som nicke kallar mig... aja mer till det senare..

jag har ju även tatuerat mig blev jättenöjd men kommer antagligen vara ännu mer nöjd när jag är helt klar. tänkte försöka lägga upp en bild när den väl är klar.. (o jaa, pappa om du mår bättre av det så är det bara en skrubbis som går bort i tvätten! haha)  igår var jag me sandie när hon tatuerade sig! hennes blev också jätte fin! sen gick vi o firade me en shopping tur... haha det var ju rea! så vi kom hem me likadana klänningar och linnen :) nää nu måste jag plugga vidare lite..

-Janine-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0