ojojoj...

jag är verkligen dålig på uppdatering märker jag men det kan bero på att d inte händer någonting i mitt liv just nu... har möblerat om i vardagsrummet skönt me lite förändringar även om det inte är så mkt så ör det alltid nånting.. haha jag o linda pratade i telefon igår om de här me killar me lite större plånböcker än andra som är ute på krogen.. att dom kan tro att dom ser skit bra ut för.. dom tycks ha världens självförtroende för att dom kan bjuda mer än vad någon annan kan.,. men dom kommer efterfrågan hur ofta får en sån kille me sig tjejen hem? visst händer det ofta.. men inte alltid.. jag vet att jag aldrig följer med någon hem...och jag låter mig sällan bjudas på krogen om det inte är någon jag känner.. men det är roligt för vi vet en kille som verkligen tror att han ser jätte bra ut o att han kan få vilken tjej han vill... men då är det tyvärr såhär! tjejerna är inte 100 poängare. men hundra poängare menar jag att dom kanske inte har ett tipp topp utseende med sig... är mer intresserad av plånboken och gratis drinkar än själva killen.. det tragiska i det hela är att killen ofta förväntar sig att få sovsällskap som man fint kan uttrycka sig, men hoppsan då plötsligt försvann tjejen.. hon skulle ju bara säga hejdå till sina vänner eller gå ut o röka o hon skulle komma tillbaka o hämta honom när hon var klar men icke.., där kan ni stå o känna er blåsta sen!... sen vet vi ju alla att det även finns dom som kan följa med killen hem efter ett par drinkar fast dom egentligen inte alls är intresserade... mkt av detta beror på dålig självkänsla! är killen verkligen intresserad, eller om han är intressant för dej så kan man faktiskt byta nummer o träffas under andra om ständigheter... haha känner att jag låter som en relationsterapeft eller hur det stavas.. men slut på det..

ikväll tänkte jag umgås med min mor! kanske supa henne under bordet, och som vanligt bli hennes bodyguard. det är helt sjukt vad de är för folk som raggar på henne o hon ser inget själv utan där måste ja springa runt o jaga bort karlar som försöker ragga på henne.. fan det är min mamma, de är ingen som ska ragga på henne! jo kanske en snygg rik karl som har en lyx villa nånstans o är snäll.. men han får verklige inte se ut som en sån som har allt det där! haha vilka krav man har på karlar nu för tiden. haha jag ska iallafall försöka få me mig linda så att ja inte behöver koncentrera mig på att jaga bort folk hela tiden.. 

nää nu ska jag hänga tvätten!


-Janine-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0