fucking regn...

... jag hatar det verkligen av hela mitt hjärta.. hundarna vill inte gå ut.. bussarna kommer inte i tid surpittiga busschaufförer, resenärer och alla dessa barnvagnar och deras ägare! shit ibland tror jag att dom tror att det är en jävla lastbil dom kör! HALLÅ vakna.. det finns fler på denna planet än du o din barnvagn.. och allvarligt så borde det vara förbjudet ett ha skrikande barn på bussar tåg eller whatever de nu kan vara.. iallafall barn som är över 3 år.. för dom kan faktiskt prata o tala om vad felet är det kan inte bebisar.. visst är det jobbigt när bebisar skriker men dom har min lite mer överseende me än större barn... aja nu till något roligare.. idag ska ja träffa min far och skruva isär min gamla dator för att se vad det ät för fel på den! för att sen plocka ihop den :) haha nu är det toppsen som talar igen!

jag o Niclas får inte sitta brevid varandra på lektionerna längre.. haha för vi blir tydligen för okoncentrerade! vilket ja inte kan förstå eftersom man jobbar väl bättre när man jobbar tillsammans o hjälper varandra, eller jag kanske har fel!
aja om man ska göra lite nytta o börja göra nått vettigt..

- Janine-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0