power point...

...presentation

sååå jävla tråkigt men det kan väl bara bra att kunna som dom säger. min handlar på tvångstankar.. haha nu kan man ju fråga sig om varför. haha jo för att har man varit me sandie en hel vecka har man hunnit få kruppt på hennes tvångsgrejer.. spisen som ska kollas tre gånger, elutag som måste var urdragna, dörrhandtag som ska rykas i för att kolla att dörren verkligen är låst... o sist men inte minst plånbok, nycklar buss o kort... plånbok, nycklar o buss kort... plånbok, nycklar o buss kort... jag personligen tyckte att det var lite charmig i början.. haha nu sitter niclas o kollar på porrigt.se haha han e rolig han.. har hittade nån rolig sida som han sitter o skrattar åt.. hoppas vi kan gå o äta snart.. börjar bli hungrig..

vad har hänt i livet då? nja inte mkt... bor hos mamma eftersom dom håller på o slitta upp golvet i min lägenhet... varför? hmm jo för att ja har en vatten skada från ett rör som gick i golvet i köket.. och då måste man tydligen slitta upp golvet ända till ytterdörren... förstår inte riktigt hur folk tänker men d blir nog bra i slutändan. i övrigt så e det väl inte så jääätte high tech... visst det är mysigt att bo hemma hos mamma igen men inte i 3 veckor..  kände att ja kanske skulle börja tänka på vad jag äter när jag ändå e där men det funkade inte, tror att ja har bakat 3 kladd kakor nu eller nått.. inte bra inte bra! igår var vi hos sandie för att kolla om chelsea gick ihop me chicko.. o det funkade bättre än förväntat så det var skönt. chicko e en amstaff pojke på 9 månader som ser precis likadan ut som chelsea, lite mörkare bara..  jäätte fin kille! jag hade lätt velat ha honom om d nu inte var så att ja redan hade 2 o har lovat folk i min omgivning att ja inte kan ta en till.. kommer bli ensamt för diva sen när det bara är hon, men  jag får väl fixa en ny kompis till henne.. en kissekatt kanske :) hon har en liten förkärlek till dom!
ikväll ska ja jobba på mitt gamla jobb. ska bli intressant. o kul faktiskt. jag jobbade på globen i fredags o åkte på 7:ans brännskada så nu springer ja runt i ett litet paket på armen haha.. otroligt charmigt :) o i helgen är ja bebisledig.. ska bli jätte skönt att få göra ingenting :) inte behöva tänka på tider eller nånting... 

-Janine-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0