jaha..

...va ska man skriva idag då..jag har en låne dator så ni får ursäkta mellanslagsknappen funkar inte riktigt som den ska... så jaha va händer idag, jo sandie kommer hit.. eftersom vi ska testa o se hur det funkar att bo ihop.. lite spännande! jag ska även försöka få tag på de där slutsteget som är skylldig mig massa pengar... ja har gett mig fan på att få tillbaka dom om ja så ska vända upp o ner på hela stan! tror inte att människan förstår att det bara kommer bli jobbigare för den! men det är väl en smäll människan får ta... haha känner hur djävulshornen växer ut.. denna resa kan bli mycket rolig! i lördags gjorde jag högskole provet oxå.. jävligt ambitiöst :) sen direkt efter provet stressades det till centralen där ja skulle sätta mig på tåget till örebro! för att kolla lite va vi skulle ta me till stockholmo i flytten.. men mycket sådant blev det ju dock inte hahaha.. utan destomer alkohol..väldigt mycket mer alkohol.. tror att jag blev 12-13 igen.. sådan kalas fylla har jag inte haft på länge..men sjukt underbart kul var det.. tror även att jag har gått upp minst 10 kilon av att var där oxå med all mat o godis vi har proppat i oss :) haha

-Janine-



Kommentarer
Postat av: linda

äntligen har du skrivit hjärtat! jag har väntat varje dag hehe:)

2008-11-01 @ 17:24:24
URL: http://baralindas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0