"Är gräset grönare på andra sidan så har du bara glömt att vattna ditt eget"

De är precis det citatet jag behöver just nu!  eftersom vad jag än gör så lyckas det aldrig vända. jag har ett svårt beslut att ta! ena sekunden vill jag andra sekunden vill jag nått helt annat. just nu vill ja bara ha en ny lägenhet. Tror tyvärr att  det är så att ja aldrig kommer kunna släppa mina gamla problem om ja inte börjar om från början, börja om på nytt. det bästa hade nog varit att flytta ifrån denna ö. så att jag slipper se problemen dag ut och dag in. jag hade velat bo där min pappa bor.. det är ett fint område för hundarna o det är en mysig lägenhet. fast jag hade nog försökt att piffa till den lite. nu blir nog far inte så glad på mig haha. efter skolan ska ja åka o skriva på ett kontrakt för mitt nya jobb. nää nu måste ja arbeta vidare lite.

-Janine-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0