sunshine

YOU ARE THE SUNSHINE OF MY LIFE (Stevie Wonder)

You Are The Sunshine Of My Life That's Why I'll Always Stay Around You Are The Apple Of My Eye Forever You'll Stay In My Heart I Feel Like This Is The Beginning Though I've Loved You For A Million Years And If I Thought Our Love Was Ending I'd Find Myself Drowning In My Own Tears You Are The Sunshine Of My Life That's Why I'll Always Stay Around You Are The Apple Of My Eye Forever You'll Stay In My Heart You Must Have Known That I Was Lonely Because You Came To My Rescue And I Know That This Must Be Heaven How Could So Much Love Be Inside Of You You Are The Sunshine Of My Life That's Why I'll Always Stay Around You Are The Apple Of My Eye Forever You'll Stay In My Heart You Are The Sunshine Of My Life That's Why I'll Always Stay Around You Are The Apple Of My Eye Forever You'll Stay In My Heart

D e precis så jag känner för dej! du gör mig glad och hel igen!



Idag fyllde monstret år så va har ätit tårta o o hon har fått presenter.. 1 tugg ben o ett märgben... tänkte att vi skulle fira henne bättre till helgen då vi ska åka o köpa en riktigt present kanske nått nytt fint halsaband eller ett fint koppel eller kanske någon fin leksak, det återstår o ser... så här har iallafall hennes dag sett ut... hon har blivit riktigt bortskämd idag min stora prinsessa!























-Janine-




Kommentarer
Postat av: Maja

Älskar dig alltid min lill-kusin... Puss

2008-08-20 @ 13:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0