spärrad...

igår hände d värsta som han hända mig just nu.. min telefon blev spärrad.. visst de är mitt eget fel för att ja glömde betala räkningen.. men som sagt det finns inga pengar... på kontot finns det just nu 15,58 kr o det kommer man inte långt med här i livet... så inatt ansökte jag om lån för att kunna betala räkningar men eftersom ja inte har något fast jobb nu så kan inte ta nått lån så ja vet inte riktigt hur det här ska sluta... väntar bara på att mina pengar ska komma in på kontot men det kan ta några dagar.. så då kommer nästa problem hur ska ja kunna betala hyran?

snart ja ska möta min syster som ville gå ut me hundarna me mig.. så ja måste klä på mig nu oxå.. kommer tillbaka snart


så nu har vi kommit in igen.. va underbart skönt d e att komma in efter en promenad känns oxå skönt att kunna lägga ner mer energi på hundarna eftersom jag e ledig idag. kändes oxå skönt att få träffa syster för det gör man inte heller så ofta nu.. vi ska se om vi kan ta en till promenad senare när ja har städat upp olyckan som hände igår.. haha min balsam vinäger flaska gick sönder så ja har vinäger i hela köket så d ser sådär lagom roligt ut där inne nu.. sen när jag ändå håller på så ska jag kanske skura golvet i mitt rum.. tänkte att ja skulle försöka byta sängben igen..  nää nu e d dags... skriver mer sen
puss så länge!

-Janine-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0