sjuka barn..

... alltid lika kul! eftersom som jag hade tänk ta en lång promenad me hundarna när jag lämnat dom hos dagmamman för att sen åka o jobba men så blev d ju inte. utan jag har fått försöka gå en promenad me 2 hundar två barn o en barnvagn... de e jobbigt nog att bara ha 2 hundar att styra men nu skulle ja även försöka styra en barnvagn måste ju sett väldigt kul ut 2 hundar som går åt varsitt håll med mig i mitten me en barnvagn.. ja förstår inte hur hund människor me barn lyckas hålla kol på allt... tur att ja inte ska ha barn än på ett tag.. iallafall inte förrän diva har hunnit blivit så pass stor att hon kan gå bra i sitt koppel. tur att jag har min mamma o min syster  till undsättning när jag behöver dom som nu tillex. emelie har lovat att hjälpa mig idag eftersom barnen e hemma. men jag hoppas att dom kommer iväg till dag mamman i morgon. så att vi kan  gå lång promenad o bara mysa för chelsy blir 3 år  i morgon så ja ska fixa det sista hemma så att det blir gjort o man kan göra tårta till henne för det är alltid mycket roligare att ha kalas om det är rent o fint... men om dom e sjuka vad göra man då? hur underhåller man sjuka barn? o hur får man dom att bli friska? finns de nån mirakel kur? jag vill ju själv inte bli sjuk. nu har lillbus somnat i mitt knä.. ska flytta henne till sängen. ska se om storbus vill ha mat... undra vad man ska göra för mat.. e inte alls hungrig är bara jätte trött.. skulle vilja lägga mig i badet eller ta en lång dusch men ja får göra det i kväll när barnen sover. om ja inte somnar när jag nattar dom.. ska inte låta dom sova middag så länge om vi ska sova tidigt ikväll så att vi orkar upp i morgon... nää nu ska ja ta mig en kaffe o cigg sen ska d lagas mat..


-Janine-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0