så skönt...

...att duscha finns det något bättre... känns som att man sköljer av alla problem o bekymmer!

vill bara innan jag fortsätter säga att cina du behöver inte oroa dej det är inte dej jag syftar på, du en utav dom underbaraste starkaste kvinnorna jag vet.. iallafall direkt efter mamma iallafall, har du någonsin tänkt på att bara sätta dej ner o andas.. låt det var skit i hörnen. som dom säger hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete.. hemma hos mig är det just nu båda två.. känns som att de aldrig kommer att ta slut, men nåndag slutar det väl att regna o solen vågar tittar fram igen. men det känns som att d börjar bli bråttom nu så att man inte drunknar.. aja idag fyllde min syster 2 siffrigt.. så duktig som man måste vara gick jag gå upp kl kvart över 6 för att sjung för henne.. halvt medvetslös, måste ha sett kul ut... när man hade vaknat lite till liv så tänkte jag passa på att gå hem det tar ju inte så lång tid o så vaknar man till ordentligt samtidigt som man bränner lite eftersom jag har några kilon till jag vill gå ner.. men efter en stunds traskande kommer vi fram till hundgården o vad hade inte varit mer perfekt än att monsterna skulle få springa sig trötta.. slutade me att ja sprang mer än dom haha.. dom var helt slut när vi äntligen kom hem iaf vilket jag oxå var men d var bara att ställa sig i duschen o göra sig i ordning för att åka o jobba... väl på jobbet var d jätte kul kändes bra att äntligen komma igång me jobb.. kanske börjar ordna upp sig iallafall :)
Nu har jag iallafall betalat min telefonräkning så att telefonen ska funka snart igen underbart man känner sig helt handikappad utan telefon.. visst e det löjligt.. vad gjorde man innan dom fanns.. och vad gjorde man om man var sen eller inte kunde komma utan telefon... nu är det ju bara att lyfta telefonen o säga att man blir sen eller fråga om personen man väntar på e på väg.. förut fick man ju vänta om man så skulle vänta en till för d kunde ju vara strul me tunnelbanan buss eller precis vad som helt.. tänkte på det oxå vad lat eller ska man kalla det otålig kanske man har blivit, jag hade aldrig stått en timme o väntat på någon bara för att d e krångel me tunnelbana eller liknade... idag passar man på att gå i affärer eller åker o möter bara för att få tiden att gå.. man e så stressad nu för tiden... allt ska gå fort! varför är det så egentligen?

Imorgon ska jag iallafall på kräftskiva.. de e jag o min underbara vän jonny som åker me hundarna till landet där vi, kusinen me vänner ska ha kräftskiva.. håller tummarna att det blir succé tråkigt bara att ja måste hålla lite ställning eftersom ja jobbar på söndagen igen... nä nu måste ja få lite sömn om jag ska orka upp i morgon.. ska försöka me en springtur me grisarna på morgonen för det är det lättaste sättet att hålla dom synkade så att dom inte går åt varsitt håll för de e dom duktiga på!
God natt o puss o kram!

-Janine-




Kommentarer
Postat av: "Flickan som gör allt för å göra dig lycklig"

Jag älskar dig fem miljoner varv runt månen och tillbaka, Glöm aldrig det! ;)

För att ingen är som vi...

2008-09-01 @ 22:54:49
URL: http://beetsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0