Första...



... inlägget!
kände att d kanske var dags att skaffa en blogg eftersom tydligen alla andra har de...  men då kommer problemet va ska man skriva här då.. kan väl börja me att berätta att min hund chelsy opererades i måndags. Hon var tvungen att sövas för att klippa klorna för att pulpan hade blivit för stor... de är iallafall något av det läskigaste jag har varit med dom.. att se någon som betyder så mkt för än så hjälplös o utslagen, hon orkade ingenting o hon blev så glad när ja skulle hämta henne efter operationen att hon bara ramlade ihop på golvet. d var riktigt läskigt. sen skulle vi försöka gå hem tror att vi han komma 15 m innan hon inte orkade gå mer, så d var bara att slänga upp henne på ryggen o bära henne... när vi äntligen kom hem så lägger vi oss i soffan o bara mös i säkert 3 timmar. sen kom LK hem o vi fick jätte god mat.. Efter att vi hade ätit gott o pratat lite vid matbordet så körde L hem mig till mamma.. eftersom chelsy var helt utslagen fortfarande...  men nu mår hon bra igen nu ligget hon i mitt knä o diva ligger som alltid mellan hennes ben..dom e för söta ibland! D här var tyvärr den ända bilden som gick att lägga upp nu..


 


Nu måste ja städa vidare o tvätta.. fast d får vänta för ja orkar egentligen inte... kanske ska ta tag i diskmaskinen o laga den.. följer mitt laga saker mönster o kanske laga badrums lampan oxå.. jag har ju redan fixat vårat inter­net och routern.. visst ni försten att d kostar 39 kr att ringa till D Link för att få suport o så får man sitta o telefon kö i typ 25 min.. helt sjukt..
 



-Janine-







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0