"Canis timidus vehementius latrat quam mordet"

e så trött idag sen har jag nog oxå vaknat på fel sida.. idag får man verkligen passa sej från att säga fel saker till mig.. idag e en sån dag allting bara e fel fan känner sig ful o tjock o d känns bara jätte fel alltihop. hundarna e jobbigare än vanligt lyssnar inte alls. kaffet smakar inte gott, mitt balsam e slut o kläderna jag vill ha e inte rena.. o pricken över it... himlen öppnar sig när ja kliver ut ur porten me hundarna. visst allt d här e skit löjligt en dag när man e glad men en sån här dag e d världens undergång d e idag man känner att man lever.. man har egentligen inte så mkt att skriva.. men känner sig lite bortglömd ingen som ringer eller smsar.. eller frågar hur jag mår fast d e nog lika bra för ja skulle ändå bara spy galla över dom. egentligen skulle jag kunna ringa själv. fast va ska man säga, kan inte börja samtalet med -hej tyck synd om mig ja har en dålig dag... jag känner mig bortglömd... d e inte så många som vill prata me en då kanske... nää fy fan va livet e tråkigt.. tänk om man hade ett jätte roligt jobb att se ifram emot.. hade massa pengar o massa underbara människor omkring sig hela tiden.. nu menar ja inte att jobbet är tråkigt o att ja inte har bra vänner för det har jag men det finns ingen tid att träffa dom.. som linda o bettan.. ja saknar er jätte mkt.. från att träffa er jätte ofta till ingenting som nu.. pratade me linda igår.. d kändes jätte bra även fast vi inte pratade så länge.. gumman ja e jätte stolt över dej, du har varit jätte duktig... o vad duktig du e som har börjat springa.. hoppas verkligen att d kommer finnas mer tid för oss att träffas mer i framtiden... Bettan min lilla pluffs ja e så glad att du kom in i mitt liv o ja fick ju carro som bonus ja tycker så mkt om er o ni förtjänar verkligen varandra.. dags att ses snart! "för hon e flickan som gör allt för att göra mig lycklig" :) kommer du  ihåg? du o jag på apoteket :) när du skulle pierca dej o ja skulle vara moraliskt stöd o ja nästan svimma men du var jätteduktig eller när ja tatuera mig haha.. nää om ja ska fortsätta på mitt tråkiga liv har ni någon gång känt att d spelar egentligen ingen roll vad ni gör d räcker iallafall inte till för att folk ska vara nöjda.. eller att folk hela tiden ska tala om för dej hur du ska leva ditt liv.. ja har en släkt som e skit duktiga på det.. dom e experter på att baktala en.. hur ska det gå för sandra hon gick ju inte klart skolan, oj sandra har fått egen lägenhet hur ska hon kunna betala den eller oj sandra har två hundar nu.. hur har hon tänkt egentligen hur ska d gå me ekonomin nu.. asså ärligt talat skit i hur fan det går för mig o koncentrera er på era egna liv... ja vet d var dumt att inte gå ut skolan.. men fråga varför ja inte gjorde d istället mådde jag dåligt eller var ja bara lat o inte orkade... o ja jag har egen lägenhet o va tror ni händer om ja inte betalar hyran? jo jag åker ut  o det är jag fullt medveten om, o när blev d erat problem? och mina hundar e mitt liv dom e orsaken till att jag orkar gå upp, att ja orkar me det tråkiga livet jag har att alla problem blir mindre.. nu ska jag väl inte säga att alla i släkten är såna.. ja har ju faktiskt några som frågar i stället för att bilda sina egna uppfattningar... ni vet vilka ni är tack! visst nu är släkten mitt kött o blod men ja e så trött på att ingen frågar mig varför jag gör som jag gör eller säger som jag säger.. ska säga oxå att d e inte bara mig det handlar om utan det handlar om alla egentligen... o alla e så jävla nyfikna.. aja nu måste ja göra mig i ordning för att åka till jobbet.. sen ska ja se om ja hinner köpa present till min favorit tjej som fyller år idag oxå eftersom ja inte hinner gå på kalaset. men ja kommer på söndag istället.. puss o hej

-Janine-




Kommentarer
Postat av: linda

jag älskar dig! :)

2008-08-21 @ 15:01:23
Postat av: Beetsy

Ååååhh min knubbis du anar inte hur mycket du betyder för mig, jag sitter fan i mej i tårar nu ju. DU vet att du är bland det bästa jag har, inte många som känner mig som du gör. Du är värd allt och lite till. Älskar dig fem miljoner varv runt jorden och tillbaka, vi är som bästa kompisar på dagis. VI ÄR BÄST! <3

2008-08-22 @ 12:01:38
URL: http://beetsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0